خانهاخبار
هوآوی P30 نه در MWC بلکه ماه آینده در پاریس معرفی می‌شود

هوآوی P30 نه در MWC بلکه ماه آینده در پاریس معرفی می‌شود

شرکت هوآوی در خبری اعلام کرد که پرچمدار بعدی آن‌ها یعنی P30 در MWC 2019 معرفی نخواهد شد، و معرفی آن ماه آینده در مراسمی اختصاصی در شهر پاریس انجام می‌شود.
۱۳۹۷/۱۱/۱۹

اگر انتظار داشتید هوآوی ابتدای ماه آینده پرچمدار جدیدش را معرفی کنید، باید به اطلاع‌تان برسانیم که فعلا خبری از این محصول نخواهد بود. البته همچنان این احتمال وجود دارد که نسخه پروتوتایپ تلفن هوشمند منعطف 5G این شرکت در MWC 2019 معرفی شود، اما برای مشاهده نسخه نهایی و آماده عرضه پرچمدار بعدی هوآوی حداقل باید یک ماه دیگر صبر کنیم. چون این شرکت به صورت رسمی اعلام کرده که هوآوی P30 نه در بارسلونا و نه در ماه فوریه، بلکه در ماه مارس و در شهر پاریس معرفی خواهد شد.

برخی شرکت‌ها از کنگره جهانی موبایل برای حضور رسانه‌ای و معرفی محصولات خود استفاده می‌کنند. بعضی‌ها صرفا به این رویداد می‌روند تا نادیده گرفته نشوند و نامشان در خبرها بیاید. حالا به نظر می‌رسد که هوآوی هم رویکرد دوم را اتخاذ کرده است.

این شرکت سال خوبی را پشت سر گذاشته و آینده درخشانی پیش روی خود می‌بیند. آن‌ها برخلاف جنگ تجاری با آمریکا، توانستند به سودآوری خوبی برسند و با تبدیل شدن به دومین تولیدکننده بزرگ تلفن هوشمند در دنیا، اپل را به جایگاه سوم بفرستند. پرچمداران ۲۰۱۸ هوآوی، یعنی P20 و میت 20 بازخوردهای بسیار خوبی گرفتند و برند آنر هم توانست بازار تلفن‌های رده بالا اما مقرون‌به‌صرفه را تسخیر کند.

ولی با بازداشت مدیر این شرکت و اتهامات وارده به هوآوی، اوضاع کمی برای آن‌ها چالش‌برانگیز شد. یکی از اتفاقات عجیب پارسال آن دو کارمند لهستانی هوآوی بودند که به جرم جاسوسی توسط مقامات این کشور بازداشت شدند. این اتفاق باعث شد سخنگوی هوآوی در یک کنفرانس خبری اعلام کند که آن‌ها قصد دارند ۱۰۰ کارمند جدید برای دفتر لهستان خود استخدام کنند.

هنوز اطلاعات زیادی از هوآوی پی ۳۰ در دسترس نیست که بتوانیم آن را با رقبا مقایسه کنیم. بر اساس آخرین خبر افشایی، این تلفن قرار است دوربین سه‌گانه داشته باشد، در حالی که مدل پرو مثل تصویر پایین از چهار دوربین استفاده خواهد کرد. البته پر واضح است که این شرکت برای جلب توجه بازار به چیزی فراتر از دوربین‌های اضافه نیاز دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)