خانهاخبار
سونی نام تجاری CinemaWide را برای نمایشگر اکسپریا XZ4 ثبت کرد

سونی نام تجاری CinemaWide را برای نمایشگر اکسپریا XZ4 ثبت کرد

بر اساس اطلاعات دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا، نام تجاری CinemaWide برای نمایشگر عریض سونی به ثبت رسیده است. این نمایشگر احتمالا در اکسپریا XZ4 استفاده خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۹

به گزارش LetsGoDigital، شرکت سونی نام تجاری جدیدی را در اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا ثبت کرده است. این نام تجاری CinemaWide است و در رده «کلاس ۹» قرار می‌گیرد که رده‌ای عمومی شامل تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند، نمایشگرها، اپلیکیشن‌ها و چند چیز دیگر است. با وجود این که «کلاس ۹» دستگاه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد، ولی می‌توانیم حدس بزنیم که این محصول چیست.

ثبت این نام تجاری در تاریخ ۴ فوریه انجام شده، بنابراین احتمالش زیاد است که سونی بخواهد نمایشگر فوق عریض موبایل خود را با نسبت تصویر ۲۱:۹ با نام CinemaWide روانه بازار کند. شایعات قبلی حاکی از آن بود که نمایشگر سونی اکسپریا XZ4 از چنین نسبت تصویر بلندی با رزولوشن ۳۳۶۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد و اندازه آن ۶.۵ اینچ خواهد بود.

اکسپریا XZ4 ممکن است در رویداد اختصاصی سونی در کنگره جهانی موبایل معرفی شود که در تاریخ ۶ اسفند در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. این طور که پیداست این دستگاه از دوربین سه گانه‌ای استفاده می‌کند که شامل یک سنسور ۵۲ مگاپیکسلی با لنز f/1.6، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور ۰.۳ مگاپیکسلی ToF است.

اکسپریا XZ4 احتمالا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. علاوه بر این، یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری وظیفه دارد انرژی چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ این دستگاه را تامین کند. اگر سونی این تلفن هوشمند را در MWC معرفی نماید، عرضه آن به احتمال زیاد به اواخر تابستان سال ۱۳۹۸ موکول می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)