خانهاخبار
وان پلاس در MWC 2019 رویدادش را پشت درهای بسته برگزار می‌کند

وان پلاس در MWC 2019 رویدادش را پشت درهای بسته برگزار می‌کند

دعوت‌نامه مراسم اختصاصی وان پلاس برای کنگره جهانی موبایل منتشر شد و در این رویداد که پشت درهای بسته انجام می‌شود، قرار است آینده را دوباره تصور کنیم.
۱۳۹۷/۱۱/۱۹

کنگره جهانی موبایل کمتر از سه هفته دیگر آغاز می‌شود و امسال یکی از آن کنگره‌های موبایل پرخبر را پیش رو داریم. همان طور که در طول چند وقت اخیر به اطلاع شما رساندیم، شرکت‌های کوچک و بزرگ دارند آماده می‌شوند تا دستگاه‌های جدید خود را معرفی کنند. حالا این طور که به نظر می‌رسد وان پلاس هم می‌خواهد به این نمایشگاه بیاید، اما قصد ندارد تلفن هوشمند جدیدی معرفی کند.

این شرکت به‌تازگی دعوت‌نامه رویداد مخفیانه خود را که قرار است در طول MWC 2019 پشت درهای بسته برگزار شود منتشر کرده است. تصویر این دعوت‌نامه اطلاعات خاصی درباره محتوای این مراسم اعلام نمی‌کند، و فقط به ذکر این جمله می‌پردازد: «آینده را با وان پلاس دوباره تصور کنید.»

علاوه بر این جمله، در متنی که همراه با این دعوت‌نامه منتشر شده، آمده است: «در بارسلونا به وان پلاس بپیوندید تا طعم آینده را بچشید. ما امسال با رویدادی اختصاصی MWC 2019 را فقط با کسانی که به این مراسم دعوت شده‌اند جشن می‌گیریم.»

image

ولی این‌ها به چه معناست؟ می‌دانیم که وان پلاس مشغول کار روی چند پروژه است. اولین پروژه آن‌ها طبیعتا تلفن هوشمند بعدی این شرکت یعنی وان پلاس ۷ است که همه منتظر آن هستند. بر اساس اطلاعات فاش شده، گفته می‌شود این پرچمدار نمایشگر کاملا بدون لبه‌ای دارد که دوربین سلفی آن با طراحی کشویی تعبیه شده است. این دستگاه قطعا از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده خواهد کرد، اما هیچ کدام از این ویژگی‌ها چیزی نیست که طبق جمله بالا بتواند تصورمان از آینده را دوباره تعریف کند.

پروژه بعدی شرکت یک تلفن هوشمند 5G است که تاکنون اسمی برای آن اعلام نشده است. وان پلاس موبایل 5G خود را از پرچمدار معروفش جدا کرده تا احتمالا هزینه بالای این فناوری جدید روی میزان فروش شرکت تاثیر چندانی نگذارد. این دستگاه احتمالا اولین موبایل وان پلاس خواهد بود که وارد رده تلفن‌های پریمیوم می‌شود. بنابراین آن‌ها فرصت خوبی پیدا می‌کنند تا قابلیت‌هایی را آزمایش نمایند که کاربران این شرکت معمولا اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهند.

عبارت «طعمی از آینده» که در متن این دعوت‌نامه آمده می‌تواند پروژه‌ای باشد که وان پلاس هنوز مشغول کار روی آن است، و شاید نمونه پروتوتایپ یکی از دستگاه‌های فوق یا حتی یک نوآوری نرم‌افزاری ویژه باشد.

به هر حال امیدواریم آن‌چه که در نظر وان پلاس تصور مجدد از آینده معنی می‌شود، چیزی فراتر از افزایش میزان رم، دوربین یا نسل پنجم ارتباطات باشد. اگرچه این مراسم پشت درهای بسته برگزار می‌شود، ولی مطمئنیم که به محض اتمام آن یا حتی در طول مراسم می‌توانیم خبرهای مربوطه را در رسانه‌ها بخوانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)