خانهاخبار
معرفی بلندگوی قدرتمند و بی‌سیم تسکو TS 1900

معرفی بلندگوی قدرتمند و بی‌سیم تسکو TS 1900

محصولات تسکو همیشه به قیمت مناسب در کنار امکانات قابل رقابت با محصولات خارجی مشهور بوده و هستند؛ امروز با اسپیکری آشنا می‌شوید که از این ویژگی مستثنی نیست.
۱۳۹۷/۱۱/۱۷

تسکو فعالیت زیادی در بخش‌های مختلف تکنولوژی دارد. شهرت این کمپانی در کشور به تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی است در حالی که قیمت بسیار پایین‌تری دارند. در این مقاله یکی از محصولات متفاوت تسکو را به شما معرفی می‌کنیم که در حقیقت یک اسپیکر بزرگ اما قابل حمل است. نام این اسپیکر TS 1900 است که در ادامه با آن آشنا می‌شوید.

image

TS 1900

اولین چیزی که در این اسپیکر نظر شما را به خودش جلب می‌کند حالت چمدانی‌اش است. زیر دستگاه دو چرخ وجود دارد که به کمک دستگیره‌ای که در پشت تعبیه شد و قابلیت بلند و کوتاه شدن دارد می‌توانید آن را به‌راحتی با خودتان به این‌طرف و آن‌طرف حمل کنید.

image

جنس بدنه دستگاه از پلاستیک فشرده ساخته شده که نمی‌توان هیچ ایرادی به آن گرفت زیرا برای محصولی با این ابعاد استفاده از محصولی به جز پلاستیک سبب افزایش وزن آن می‌شد.

جلوی دستگاه پنجره‌ای توری دیده می‌شود که با طراحی عضلانی قاب جلوی دستگاه همخوانی زیادی دارد. بالای دستگاه کلیدهای کنترلی تعبیه شده‌اند. این کلیدها با اشکال مختلف برای کارهای مختلفی در نظر گرفته شده‌اند که نشان از پتانسیل بالای دستگاه دارند.

image

برای اینکه بتوانید اطلاعات کاملی از ظاهر دستگاه به دست بیاورید باید ابتدا آن را روشن کنید. با روشن شدن دستگاه صفحه‌نمایش بالای آن که جلوی کلیدهای کنترلی قرار گرفته اولین چیزی است که نظر شما را به خودش جلب می‌کند. روی این صفحه‌نمایش نوشته‌ها با رنگ قرمز به نمایش در می‌آیند تا بتوانید در نور کم هم آن را ببینید و به شما درصد باتری را به همراه حالتی که اسپیکر قرار دارد نشان می‌دهد.

image

بالای دستگاه دو پیچ کنترلی در نظر گرفته شده که با کمترین انرژی می‌توانید آن‌ها را برای تنظیم صدا بچرخانید. با کمک این کلیدها می‌توانید صدای اسپیکر و صدای میکروفون را کم و زیاد کنید. در لبه‌های این دو پیچ سوراخ‌هایی هستند که نور از آن‌ها خارج می‌شود و به‌طور دائم این نور در حال تغییر است.

image

وسط این دو پیچ محل قرارگیری دو ورودی برای میکروفون، محل اتصال USB و سه پیچ دیگر است که توسط آن‌ها می‌توانید میزان ECHO، میزان باس و میزان تریبل را تعیین کنید. علاوه بر این‌ها یک محل برای قرارگیری کارت حافظه خارجی هم در کنار درگاه USB در نظر گرفته شده است.

image

پشت این بخش می‌توانید ورودی AUX و برق را مشاهده کنید که علاوه بر این یک کلید فشاری هم در نظر گرفته شده تا به کمک آن بتوانید رقص نوری که در کنار باند دستگاه در نظر گرفته را خاموش و روشن کنید.

image

چند کلید کنترلی دیگر روی بدنه بالایی دستگاه در نظر گرفته شده که عبارت‌اند از کلید خاموش و روشن کردن، کلید Play، کلیدهای عقب و جلو رفتن موزیک، کلید ضبط صدا، کلید تنظیم تکرار و در نهایت کلید Mode که به شما امکان می‌دهد بین حالت‌های رادیو، آکس، بلوتوث و فلش جا به جا شوید.

image

در قاب پشتی دستگاه در بزرگی در نظر گرفته شده که با کمک 6 پیچ بسته شده‌اند. زیر این در باتری پرظرفیت دستگاه دیده می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا 6 ساعت بی‌وقفه موزیک پخش کنید بدون اینکه به برق نیاز داشته باشید.

همان‌طور که گفتیم این اسپیکر از بلوتوث پشتیبانی می‌کند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند تا برد 10 متری اسپیکر را به دستگاه‌های بلوتوث‌دار خودش متصل کند و از طریق آن صدای موزیکش را بلندتر و البته با کیفیت‌تر گوش کند.

تسکو در کنار TS 1900 یک میکروفون بی سیم هم قرار داده که تا به کمک آن بتوانید صدای خودتان را به‌صورت زنده پخش کنید؛ علاوه بر این یک ریموت کنترل هم برای دستگاه در نظر گرفته شده تا بدون مراجعه به اسپیکر از راه دور امکان کنترلش را داشته باشید.

image

نور موزیکال که کنار باند و در قاب جلو در نظر گرفته شده یکی از زیباترین بخش‌های این دستگاه به‌حساب می‌آید که در مهمانی‌ها به شما کمک می‌کند تا دیگر به نورپردازی نیاز نداشته باشید.

image

توان خروجی دستگاه 50 وات است که برای دستگاهی با این ابعاد بسیار مناسب است. ما این دستگاه را در محیطی به اندازه 400 مترمربع تست کردیم و در حالی که محیط کاملا شلوغ بود کسانی که در محلی دور از اسپیکر قرار داشتند هم به‌راحتی می‌توانستند صدا پخش شده از دستگاه را بشنوند.

در مجموع تسکو TS 1900 محصولی هیجان‌انگیز برای مراسم‌ها و مهمانی‌ها است که می‌تواند به‌طور کامل نیاز به بلندگوهای بزرگ را، که حمل‌ونقلشان معضلی بزرگ است، برطرف کند؛ علاوه بر اینکه این محصول قیمتی بسیار رقابتی در بازار دارد و محصول خارجی‌ای نیست که با این قیمت توان رقابت با آن را داشته باشد.

www.tsco.ir

عکس: مرتضی احمدیه

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۳۹۷/۱۱/۲۷
تسکو همیشه محصولات با کیفیت در قیمت مناسب ارائه میکنه