خانهاخبار
اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را به مدت 60 روز رایگان استفاده کنید!

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را به مدت 60 روز رایگان استفاده کنید!

مسئولان اسپاتیفای تصمیم گرفته‌اند تا به مناسبت ولنتاین، استفاده رایگان به صورت پریمیوم را از 30 روز به 60 روز ارتقا دهند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۸

اسپاتیفای یکی از سرویس‌های موزیک پرطرفدار در دنیا به حساب می‌آید که با اضافه شدن حدود 2 میلیون کاربر اشتراکی در سه ماهه چهارم سال 2018 در کشور آمریکا، توانست به رکورد جدیدی دست پیدا کند. همزمان با نزدیک شدن به ولنتاین، مسئولان اسپاتیفای تصمیم گرفته‌اند تا تخفیفی برای علاقمندان به این سرویس قائل شوند.

در حالت معمول، کاربران قادر هستند تا 30 روز به صورت کاملا رایگان، از امکانات پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنند و پس از آن، برای ادامه باید اکانت‌های اشتراکی را خریداری نمایند. حالا به مناسبت ولنتاین، این شرایط تا حدودی تغییر پیدا کرده و مهلت 30 روزه به 60 روز افزایش یافته است. به این ترتیب شما می‌توانید حدودا دو ماه، به صورت کاملا رایگان از حالت پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنید، بدون اینکه حتی یک دلار بپردازید.

چنین موضوعی مطمئنا باعث خواهد شد تا تعداد اعضای اشتراکی این سرویس به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند. شما مدت زمان زیادی را در اختیار خواهید داشت تا نسبت به تصمیم گیری در مورد خرید اکانت‌های اشتراکی تصمیم بگیرید. بد نیست بدانید که بعد از پایان یافتن دوره یاد شده، می‌توانید با پرداخت ماهانه 9.99 دلار، اشتراک خود را فعال کرده و به صورت مادام‌العمر از خدمات نامحدود و بی‌نظیر اسپاتیفای استفاده کنید.

image

این ویژگی هم اینک در کشورهای آمریکا و کانادا فعال شده و مطمئنا به زودی در سایر کشورها نیز در دسترس قرار می‌گیرد. شایان ذکر است در صورتی که از اکانت‌های پریمیوم استفاده می‌کنید یا دوره Trial اسپاتیفای را مصرف کرده‌اید، امکان بهره‌گیری از این قابلیت برای شما وجود نخواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)