خانهاخبار
پیام‌رسان Viber 10 با طراحی جدید منتشر شد

پیام‌رسان Viber 10 با طراحی جدید منتشر شد

پیام‌رسان وایبر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای برقراری تماس به شمار می‌رود. اکنون نسخه‌ای جدیدی از این پیام‌رسان منتشر شده است که از نظر ظاهر تغییراتی بسیاری در آن ایجاد شده و در کنار آن قابلیت‌های جدیدی را نیز با خود به همراه آورده است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۸

پیام‌رسان وایبر در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و اکنون برای اولین بار در چهار سال گذشته یک به‌روزرسان بزرگ برای آن منتشر شده است. وایبر 10 تنها یک به‌روزسان نرم‌افزاری نیست بلکه می‌توان آن را یک اپلیکیشن کاملا جدید نامید که رابط کاربری آن نسبت به گذشته کاربردی و ساده‌تر شده و در کنار آن قابلیت‌ها و بهبودهای جدیدی را با خود به همراه آورده است.

در بخش طراحی می‌توان سه تغییر عمده را مشاهده کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا راحت‌تر با وایبر 10 کار کنند؛ این سه تغییر عمده دسته‌بندی ساده‌تر، دسترسی آسان و صفحه تماس منحصربه‌فرد را شامل می‌شوند. دسته‌بندی ساده‌تر کاربران را قادر می‌سازد تا نسبت به گذشته با راحتی بیشتری در وایبر به جستجو بپردازند و هر چیزی را که نیاز دارند در مکان مشخص آن بیابند.

وایبر 10 همچنین دسترسی آسان‌تری را برای تماس‌های خصوصی، گروه‌های چت، انجمن‌ها و محتوای عمومی فراهم می‌سازد. در سوی دیگر، کاربران می‌توانند از طریق صفحه تماس جدید به تماس‌های اخیر و آدرس مخاطبین خود دسترسی پیدا کنند.

چت‌های پنهان و تماس‌های گروهی دو ویژگی جدیدی هستند که از هم‌اکنون برای کاربران وایبر 10 در دسترس قرار گرفته‌اند. با ایجاد چت‌های پنهان در انجمن‌‌های وایبر، کاربران قادر خواهند بود تا بدون نیاز به مبادله شماره تلفن‌های خود برای یکدیگر پیام ارسال کنند. برای انجام این کار تنها نیاز است در لیست اعضای گروه بر روی پروفایل کاربر مورد نظر ضربه بزنید.

تماس‌های گروهی وایبر این امکان را فراهم می‌سازند تا حداکثر پنج کاربر در یک تماس صوتی شرکت کنند. برای انجام این کار می‌توانید به سادگی افراد را به تماس صوتی فعال خود اضافه کنید یا اینکه یک تماس صوتی را در یکی از گروه‌های خود برقرار نمایید. توجه داشته باشید که این قابلیت در حال حاضر تنها برای تماس‌های صوتی در نظر گرفته شده است اما انتظار می‌رود به‌زودی تماس‌های ویدیویی نیز از این قابلیت بهره ببرند.

وایبر 10 هم‌اکنون در سراسر جهان برای کاربران دیوایس‌های اندرویدی و ios در حال انتشار است اما امکان دارد چند روزی طول بکشد تا در همه کشورها در دسترس قرار گیرد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اولین نرم‌افزار پیام‌رسانی که باهاش آشنا شدم از سال ۲۰۱۲ تابحال، بیش از هر برنامه ای بهش اعتماد دارم و دوسش دارم، وایبر و واتس‌اپ بهترینهای دنیا هستن.