خانهاخبار
آخرین فرصت ثبت‌نام در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران با کد تخفیف جی‌اس‌ام

آخرین فرصت ثبت‌نام در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران با کد تخفیف جی‌اس‌ام

اختتامیه یازدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران، امسال ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود. جایی که بزرگان کسب و کارهای اینترنتی وب و موبایل ایران جمع می‌شوند تا بهترین‌های وب و موبایل ایران معرفی شوند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

این رویداد دو روزه که شامل کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و پنل‌های انتقال تجربه افراد صاحب کسب و کار در ایران خواهد بود، فرصتی است تا علاقه‌مندان به این حوزه از نزدیک، افراد متخصص کسب و کار اینترنتی در ایران را ملاقات و از تجربیات آن‌ها بهره‌مند شوند. همچنین در این رویداد دو روزه، بهترین اپلیکیشن‌ها و بهترین وب‌سایت‌های ایران در سال ۱۳۹۷ معرفی و به آن‌ها تندیس جشنواره وب و موبایل ایران اهدا خواهد شد. 

image

 

در میان سخنرانان امسال سخنران‌هایی را مشاهده خواهید کرد که شاید تاکنون کمتر جایی توانسته باشید پای صحبت هایشان بنشینید و از تجربیاتشان بشنوید.در کنار این سخنرانی ها و انتقال تجربه‌ها نیز از فعالین و قدیمی‌تر‌های این حوزه دعوت شده تا این بار در قالب پنل‌های بحث و گفتگو از تجربیات آن‌ها استفاده کرده و با طرز فکر و شیوه ی کاری آنها آشنا شوید.

امسال نیز همزمان با حضور در اختتامیه میتوانید با حضور در کارگاه های تخصصی که در سالن های جنبی برگزار میشود شرکت کرده و به دانش خود در این حوزه بیافزایید.

نمایشگاه جنبی و نمایشگاه استارتاپ های جشنواره وب و موبایل ایران نیز فرصت مناسبی برای بازدید از خدمات شرکت ها و آشنایی با جدید ترین سرویس ها و رویداد های این حوزه می باشد.

امسال نیز مثل سال‌های قبل جی‌اس‌ام به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد در این مراسم حضور خواهد داشت و به همین مناسبت تا ۵ روز آینده می‌توانید با کد تخفیف GSM از تخفیف ۳۰ درصدی بهره‌مند شوید.

برای اطلاع از جزییات رویداد و نیز سخنرانان جشنواره وب و موبایل ایران وارد این لینک شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)