خانهاخبار
شیائومی عرضه نسخه دوم تلفن هوشمند Black Shark را تایید کرد

شیائومی عرضه نسخه دوم تلفن هوشمند Black Shark را تایید کرد

شیائومی اعلام کرده که نسخه دوم تلفن هوشمند مخصوص بازی Black Shark به زودی عرضه خواهد شد
۱۳۹۷/۱۱/۱۸

به نظر نمی‌رسد که کار شیائومی با تلفن‌های هوشمند مخصوص بازی تمام شده باشد، چرا که این شرکت چینی در آخرین اظهارات خود اعلام کرده است که این شرکت در بهار سال جاری میلادی،‌ نسخه دوم از تلفن هوشمند مخصوص بازی Black Shark را معرفی و روانه بازار خواهد کرد. 

image

بد نیست بدانید که حدودا نه ماه پس از عرضه اولین تلفن هوشمند مخصوص بازی شیائومی یعنی Black Shark به بازار، این شرکت چینی از هواداران تلفن هوشمند Black Shark درخواست چند پیشنهاد برای بهبود محصول بعدی مخصوص بازی خود کرده بود. طبیعتا Black Shark تلفن هوشمند بسیار قدرتمتد و کاربردی به شمار می‌رود اما این موضوع به معنای بدون مشکل بودن آن نیست و قطعا زمینه‌هایی وجود دارد که شیائومی بتواند آن‌ها را بهبود دهد. 

با وجود اینکه شیائومی به طور مستقیم اعلام نکرده که Black Shark جدید چه مشخصات و ویژگی‌هایی خواهد داشت، اما می‌توان اطمینان داشت که این محصول قرار است از جدیدترین پردازنده اسنپ‌دراگون و البته قیمتی بسیار مناسب برخوردار باشد. درضمن باید اشاره کنیم که در اوایل سال جاری میلادی،‌ تلفن هوشمندی از سوی شیائومی به نام Black Shark Skywalker توسط برخی منابع مشاهده شده بود. براساس گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود که جدیدترین تلفن هوشمند مخصوص بازی شیائومی از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده کند.

همچنین دور از ذهن نیست که این محصول به طور پیش فرض با اندروید نسخه ۹ یا همان پای روانه بازار شود. اصولا نمایشگر بخش مهمی در یک محصول مناسب برای بازی است و به همین جهت می‌توان انتظار بهبودهایی در این حوزه را نیز برای Black Shark نسل دوم نیز داشت. اولین نسل از تلفن هوشمند Black Shark در ماه آوریل سال گذشته رونمایی شد و برای همین احتمالا نسخه جدید هم در حوالی ماه آوریل ۲۰۱۹ رونمایی شود. نظر شما چیست؟ آیا تلفن‌های مخصوص بازی را می‌پسندید؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)