خانهاخبار
رندری جدیدی از ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Sport منتشر شد

رندری جدیدی از ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Sport منتشر شد

رندری تازه از ساعت هوشمند جدید سامسونگ Galaxy Sport با طراحی تازه و شکیل منتشر شد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۷

مدت زیادی تا رویداد رسمی سامسونگ در تاریخ اول اسفند باقی نمانده است؛ کره‌ای ها در نظر دارند که به زودی سه تلفن هوشمند پرچمدار یعنی Galaxy S10E، Galaxy S10 و البته Galaxy S10 Plus را عرضه کنند و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت علاوه بر این رویداد، برنامه‌های دیگری نیز دارد. بنابر گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ قصد دارد نسخه جدید ساعت هوشمند Gear Sport که سال گذشته عرضه شده بود را معرفی کند. این ساعت هوشمند جدید Galaxy Watch نام داشته و حالا امروز رندری واضح از آن منتشر شده است که جزییات تازه‌ای را به ما می‌دهد.

image

به نظر نمی‌رسد که سامسونگ قصد کناره‌گیری از بازار گجت‌های پوشیدنی را داشته باشد؛ حدود ۶ ماه پیش بود که این شرکت از ساعت هوشمند Galaxy Watch رونمایی کرد و اگرچه شاید به طور کلی تغییرات چندان زیادی با نسل قبل خود نداشته باشد، همچنان یک ساعت هوشمند کاربردی و جذاب به شمار می‌رود. حال سامسونگ برای عده‌ای دیگر از کاربران خود قصد دارد ساعت هوشمند Galaxy Sport را عرضه کند.

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید‌، ظاهر این ساعت هوشمند به طور کامل با نسل قبلی خود و در واقع با تمام گجت‌های پوشیدنی سامسونگ متفاوت است؛ دیگر حلقه چرخانی در دور نمایشگر قرار نداشته و شیشه محافظ نمایشگر به صورت 2.5D طراحی شده است. طراحی یک بحث سلیقه‌ای است اما به جرات می‌توان گفت که این طراحی نسبت به نسل قبلی خود شکیل تر بوده و البته کمتر حس اسپرت بودن را منتقل می‌کند. درحال حاضر مشخص نیست که چرا سامسونگ حلقه چرخان معروف در ساعت‌های هوشمند خود را از این محصول حذف کرده و به همین جهت باید منتظر ماند و دید که نحوه کنترل کردن رابط کاربری این محصول چگونه خواهد بود. 

علاوه بر تمام این صحبت‌ها، انتظار می‌رود که Galaxy Sport همانند نسل قبلی خود از قیمت کمتری نسبت به برادر بزرگتر خود یعنی Galaxy Watch داشته باشد. جدا از تمام این صحبت‌ها، اطلاعات خاص دیگری در رابطه با این محصول نیست و به همین جهت، باید تا موعد رونمایی این محصول صبر کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۷/۱۱/۱۷
من یه مشکلی که با این حلقه چرخان دارم اینه که وقتی شما آستین پیراهن یا کاپشن و ... رو میکشی روی ساعت ، در واقع وقتی ساعت میره زیر آستین لباس، اونوقت اون حلقه چرخان اینقدر شل هست که میتونه با تکون خوردن آستین، بچرخه و میره به یه صفحه دیگه که مثلا ما نمی خواهیم. شاید کاربرانی این مطلب رو به سامسونگ انتقال داده باشن و اونها هم به این خواسته و یا نظر کاربران ترتیب اثر داده باشن. البته شاید.