خانهاخبار
سازندگان It's Always Sunny in Philadelphia برای سرویس استریم اپل سریال کمدی می‌سازند

سازندگان It's Always Sunny in Philadelphia برای سرویس استریم اپل سریال کمدی می‌سازند

اخبار جدید حاکی از آن است که سازندگان سریال It’s Always Sunny in Philadelphia با اپل به توافق رسیده‌اند تا برای سرویس استریم این شرکت یک سریال کمدی بسازند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۷

بر اساس گزارش تحلیل‌گران شرکت مورگان استنلی، با توجه به برنامه‌های رسانه‌ای اپل، این شرکت در آینده‌ای بسیار نزدیک دوباره می‌تواند به ارزش بازار ۱ تریلیون دلار دست یابد، چون علاوه بر اپل موزیک، سرویس استریم آن‌ها به زودی راه‌اندازی می‌شود و می‌توانیم به خدمات شرکت Texture که سال گذشته توسط اپل خریداری شد هم چشم بدوزیم. همچنین، شایعاتی درباره راه‌اندازی سرویسی برای اشتراک بازی از طرف کوپرتینویی‌ها به گوش می‌رسد.

اپل موزیک از میلیون‌ها قطعه آهنگ میزبانی می‌کند، Texture سرویسی است که بیش از ۲۰۰ مجله را به Apple News می‌آورد، و حالا این غول بزرگ دنیای تکنولوژی می‌خواهد با فیلم‌ها و سریال‌های دست اولش پا جای پای نتفلیکس بگذارد.

به گزارش Deadline، این شرکت می‌خواهد با کمک ستاره‌های محبوب سریال It’s Always Sunny in Philadelphia یعنی چارلی دی و راب مک‌النی برای سرویس استریم خود یک سریال کمدی بسازد. وجود همین اسامی کافی است تا ما و همه طرفداران اپل بی‌صبرانه منتظر سریال کمدی این شبکه استریم باشیم.

image

وقایع سریال کمدی مک‌النی و دی در یک استودیوی بازی‌سازی رخ می‌دهد و افرادی نظیر برنده اسکار، اف. موری آبراهام، به همراه چند بازیگر دیگر مثل شارلوت نیکادو، دیوید هورنزبی، ایمانی حکیم، اشلی برچ و دنی پودی در آن ایفای نقش می‌کنند. در توضیحات این سریال آمده است:

آبراهام در نقش نویسنده‌ای باتجربه به نام سی.دبلیو. لانگ‌باتم ظاهر می‌شود که در یک استودیوی بازی‌سازی کار می‌کند. نیکادو نقش پاپی را بازی می‌کند که مهندس ارشد استودیو است. هورنزبی ایفای نقش تهیه‌کننده نگون‌بخت و درمانده‌ای به نام دیوید را برعهده دارد. پودی مرد سلطه‌طلبی به نام برَد را به تصویر می‌کشد که در بخش پولسازی استودیو کار می‌کند. برچ در نقش ریچل ظاهر می‌شود که به عنوان گیم تستر احساس می‌کند دست کم گرفته شده است. حکیم دختری شیرین و زحمت‌کش به نام دیناست که هیچ چیزی را بیشتر از گیمینگ دوست ندارد.

علاوه بر این سریال، اپل با سازنده X-Men برای ساخت یک سریال علمی تخیلی نیز به توافق رسیده است. همچنین قبلا به شما گفته بودیم که فیلمی با همکاری مجدد بیل موری و سوفیا کاپولا قرار است برای سرویس استریم این شرکت ساخته شود.

با این حساب به نظر می‌رسد در هنگام راه‌اندازی این سرویس، محتواهای اوریجینال زیادی برای عرضه در دسترس اپل وجود خواهد داشت. در عین حال می‌توانیم به اپل موزیک، سرویس اخبار و البته بخش گیمینگ این کمپانی چشم بدوزیم تا ببینیم پکیج رسانه‌ای کوپرتینویی‌ها چه برنامه‌ای برای مخاطبان خود خواهد داشت. نکته مهم اما این است که هزینه این سرویس‌ها چقدر خواهد بود، چون بر اساس گزارشات گفته شده بود که حق اشتراک سرویس استریم اپل ارزان‌تر از نتفلیکس در نظر گرفته می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)