خانهاخبار
نام تجاری Oppo Find Z با اسنپدراگون 855 به ثبت رسید

نام تجاری Oppo Find Z با اسنپدراگون 855 به ثبت رسید

شرکت اوپو نام تجاری پرچمدار بعدی خود موسوم به Find Z را در دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا ثبت کرد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

این طور که از شنیده‌ها برمی‌آید، Oppo Find Z نام نسخه بعدی Oppo Find X خواهد بود؛ چون شرکت اوپو به تازگی این نام را در اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است.

اگر خبر ثبت این اسم را در کنار رویت نام Oppo Find Z با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ در بنچمارک Geekbench بگذارید، اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه به دست می‌آید. با توجه به این که استفاده از اسنپدراگون ۸۵۵ به معنای برخورداری از پشتیبانی مودم X50 5G کوآلکام است، پس می‌توانیم امیدوار باشیم که Find Z اولین دستگاه نسل پنجمی شرکت اوپو باشد.

image

علاوه بر این، انتظار می‌رود که Find Z به آخرین تکنولوژی دوربین اوپو برای زوم ۱۰ برابری و اسکنر اثر انگشت دورن صفحه‌ای مجهز باشد. دوربین 10x در کنار دوربین پریسکوپی-شکل 5x اوپو، برای دستیبانی به قابلیت زوم ۱۰ برابری از یک دوربین فوق عریص ثانویه استفاده می‌کند. اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای این دستگاه سطح تماس بزرگ‌تری دارد و می‌تواند دو انگشت را به صورت همزمان شناسایی کند.

انتظار داریم Find Z دوربین سه گانه‌ای داشته باشد که سنسور سوم آن از نوع 3D ToF باشد و به طور اختصاصی در اختیار قابلیت‌های واقعیت افزوده قرار بگیرد. این دستگاه همچنین از شارژ فوق قدرتمند ۵۰ واتی Super VOOC استفاده می‌کند.

بعید به نظر می‌رسد که کار تولید Find Z تا شروع کنگره جهانی موبایل که اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود به پایان برسد. بنابراین باید منتظر باشیم تا اوپو پس از MWC 2019 در رویدادی جداگانه این محصول را به طور رسمی معرفی کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)