خانهاخبار
ردمی درحال کار بر روی یک پرچمدار با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است

ردمی درحال کار بر روی یک پرچمدار با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است

به گزارش منابع تازه، شرکت زیرشاخه شیائومی یعنی ردمی درحال توسعه یک تلفن هوشمند پرچمدار با پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

شیائومی به لطف عرضه محصولات متنوع با قیمت گذاری بسیار مناسب توانسته درطی چند سال اخیر به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند؛ اخیرا شرکت زیرشاخه این برند چینی یعنی ردمی، تلفن هوشمند ردمی نوت ۷ را به بازار عرضه کرده است و به لطف داشتن مشخصاتی همچون باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، نمایشگر ۶.۳ اینچی Full HD، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۰ با ۶ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و البته قیمت مناسب، این محصول به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. حال به نظر می‌رسد که درپی این موفقیت، شیائومی قصد دارد نسخه پروی این محصول را با مشخصاتی بهتر عرضه کند.

image

براساس گزارش منبع، شیائومی تصمیم دارد که نسخه‌ای پیشرفته تر از تلفن هوشمند ردمی نوت ۷ را این بار با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ روانه بازار کند که احتمالا این مدل نیز بازخوردهای مثبتی خواهد داشت؛ سال گذشته شیائومی با عرضه پوکو F1 با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و قیمت ۳۰۰ دلاری توانست سر و صدای بسیار زیادی به پا کند و چندان دور از ذهن نیست که ردمی نوت ۷ پرو هم به همین اندازه موفق ظاهر شود. علاوه بر این گزارش، تصویری از یک جلسه متشکل از اعضای شرکت ردمی منتشر شده و به نظر می‌رسد که در این جلسه به‌ بحث درباره آینده برند ردمی و محصولات این شرکت پرداخته شده است.

ردمی تا بحال بیشتر بر روی محصولات میان‌رده تمرکز داشته است و براساس این گزارش،‌ این تیم حالا قصد دارد که از مرزهای خود فراتر رفته و شروع به ساخت محصولات پرچمدار با قیمت رقابتی کند. درحال حاضر گزارش دیگری در رابطه با تلفن هوشمند ردمی نوت ۷ پرو در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که همانند ردمی نوت ۷، این تلفن هوشمند نیز از دوربینی با رزولوشن بالا، باتری با حجم بالا، نمایشگر بزرگ و البته قیمتی مناسب برخوردار شود. نظر شما چیست؟‌ آیا محصولات پرچمدار ردمی می‌توانند به عنوان رقیبی مهم برای سایر برندها شناخته شوند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مجمد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
باید هم حسودی کنی چون شیائومی کیفیتش بالاتر از هواویه

Genius Man

۱۳۹۷/۱۱/۱۶
من شخصا عاشق شیائومی هستم
۳ نفر از اعضای خانوادم از پرچمداران ۲۰۱۸ شیائومی و وان‌پلاس استفاده میکنن شخصا بهشون حسودی میکنم با اینکه گوشی شخصیم میت ۲۰ پرو هست!