خانهاخبار
تیزر جدید Toy Story 4 از بازگشت شخصیت بو پیپ خبر می‌دهد

تیزر جدید Toy Story 4 از بازگشت شخصیت بو پیپ خبر می‌دهد

کمپانی دیزنی با انتشار تیزر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار Toy Story 4 رسما نشان داد که بعد از حدود 20 سال دوباره قرار است شاهد بازگشت شخصیت بو پیپ باشیم.
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

دیزنی امسال نیز به مناسبت مسابقه پرطرفدار سوپر بول ۲۰۱۹ از چند تریلر و تبلیغ تلویزیونی جدید برای فیلم‌ها و انیمیشن‌های خود از جمله انیمیشن مورد انتظار Toy Story 4 رونمایی کرد.

تیزر جدید انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ بعد از حدود ۲۰ سال بو پیپ (Bo Peep) را به این فرنچایز برمی‌گرداند. بو پیپ اولین بار در قسمت دوم این مجموعه، یعنی در سال ۱۹۹۹، وارد داستان شد. ولی شخصیت کنونی او تفاوت‌های زیادی با شخصیت قبلی‌اش دارد.

جاش کولی، کارگردان Toy Stoy 4 قبلا در یک نشست خبری گفته بود: «بو کنترل سرنوشتش را در دست گرفته است. در آن هنگام که وودی مشغول تماشای بزرگ شدن اندی بود، بو بالاخره این جسارت را پیدا کرد تا وارد دنیا شود. و وقتی سروکله وودی پیدا شد، آن‌ها بار نمی‌کردند که دوباره یکدیگر را پیدا کرده‌اند.»

این تریلر همچنین صحنه دیگری از شخصیت‌های جدید این مجموعه را نشان می‌دهد که ظاهرا با باز لایت‌یر (Buzz Lightyear) مشکلی جدی دارند. داستان اسباب بازی ۴ جدیدترین قسمت از این مجموعه پرطرفدار است که به زودی پس از ۹ سال انتظار به روی پرده سینما می‌آید.

خلاصه داستان این قسمت به شرح زیر است:

وودی همیشه از جایگاه خودش در دنیا اطمینان داشت و می‌دانست که اولویت اول او مراقبت از فرزندش است و فرقی نمی‌کند که او اندی باشد یا بانی. اما وقتی بانی اسباب بازی جدید و ناسازگاری به نام فورکی را به اتاقش می‌آورد، اتفاقاتی می‌افتد که به وودی نشان می‌دهد دنیا چقدر می‌تواند برای یک اسباب بازی بزرگ باشد.

انیمیشن Toy Story 4 در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ اکران می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)