خانهاخبار
تخم مرغ معروف اینستاگرام با کمک Hulu به آگاهی‌رسانی درباره سلامتی روانی می‌پردازد

تخم مرغ معروف اینستاگرام با کمک Hulu به آگاهی‌رسانی درباره سلامتی روانی می‌پردازد

تخم معروف معروف اینستاگرام که رکورددار بیشترین لایک برای یک پست در تاریخ شبکه‌های اجتماعی است، روز دوشنبه با انتشار کلیپی در شبکه هولو سعی کرد مردم را از اهمیت سلامت روانی مطلع کند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

اگر پیگیر ترندهای بزرگ شبکه‌های اجتماعی باشید حتما می‌دانید که چند وقت قبل تصویر یک تخم مرغ توانست با کنار زدن پست اینستاگرامی کایلی جنر، به پرلایک‌ترین پست تاریخ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود. حالا این تخم مرغ با شرکت Hulu وارد همکاری شده تا استفاده‌ای بسیار جذاب داشته باشد.

تا چندی قبل این طور که از خبرها به نظر می‌رسید، ظاهرا قرار بود پس از مسابقه سوپر بول برنامه‌ای با حضور این تخم مرغ برگزار شود، ولی این برنامه به انیمیشن کوتاهی تبدیل شد که به آگاهی‌رسانی درباره سلامت روانی می‌پردازد.

تخم مرغ معروف اینستاگرامی در این کلیپ می‌گوید: «من اخیرا شروع به ترک برداشتن کردم. فشار شبکه‌های اجتماعی دارد تاثیرش را روی من می‌گذارد. اگر شما هم درگیر چنین مسائلی هستید، با بقیه صحبت کنید.»

در انتهای این ویدیو آدرس وبسایت MentalHealthAmerica.net قرار داده شده است. اکانت رسمی این بنیاد در توئیتی ضمن تشکر از تخم مرغ سخنگوی Hulu اعلام کرد از مردم می‌خواهد که به سلامتی خود اهمیت بدهند و بدانند که از هر ۵ آمریکایی ۱ نفر درگیر مشکلات روحی و روانی است.

علاوه بر این، هویت سازنده این تخم مرغ نیز بالاخره مشخص شد. وبسایت BuzzFeed ساعاتی قبل از مسابقه سوپر بول اعلام کرد کریس گادفری که در موسسه تبلیغاتی The&Partnership در شهر لندن کار می‌کند، سازنده این اکانت بوده است.

گادفری در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز اعلام کرد که سلامت روانی صرفا یکی از اولین موضوعاتی است که این تخم مرغ قصد دارد به حل کردن آن‌ها بپردازد. گادفری همچنین تاکید داشت که محبوبیت این تخم مرغ کاملا طبیعی بوده و هیچ تلاشی برای تبلیغ این اکانت توسط رسانه‌ها انجام نشده است.

اکانت world_record_egg در چند پست اخیر خود تصویر تخم مرغی را پست کرده بود که داشت به آرامی ترک برمی‌داشت. این حساب کاربری روز جمعه با انتشار پست جدیدی اعلام کرده بود که همه چیز بعد از مسابقه سوپر بول در شبکه Hulu مشخص می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ببین یه تخم مرغ چه کارایی میکنه خدا خیرش بده از روز تولدم تا حالا نشنیدم یه بنده خدا تو خاورمیانه پاشه یه کار خوب انجام بده که به دنیا حداقل کمکی کرده باشه این تخم مرغو نگا چه کار خیری داره انجام میده جاش بهشت باشه الهی!!!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ای بابا اینم با این تخمیش مردما گذاشته سر کار?