خانهاخبار
صدور مجوز FCC برای پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ

صدور مجوز FCC برای پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ

پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی حالا مجوز FCC هم دریافت کرده‌اند. هر سه مدل این خانواده از Wi-Fi نسل تازه پشتیبانی می‌کنند و 1 اسفند رسما معرفی می‌شوند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ 20 فوریه (1 اسفند) پرچمداران تازه خود را از خانواده گلکسی اس 10 معرفی می‌کند. این گوشی‌ها همچنین از 8 مارس (18 اسفند) روانه بازارهای مختلف خواهند شد. سری گلکسی اس 10 با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی حالا مجوز FCC هم دریافت کرده‌اند. FCC، آژانس رگولاتوری آمریکا، برای این گوشی‌ها با شناسه‌های SM-G970U، SM-G973U و SM-G975U مجوز صادر کرده است. شناسه‌های مذکور به ترتیب به Galaxy S10E، Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus تعلق دارند.

image

اسناد منتشر شده نشان می‌دهند که برچسب متعلق به رگولاتوری FCC در پنل پشتی و در قسمت پایینی قرار می‌گیرد و همچنین تأیید می‌کنند که هر سه مدل پرچمدار با پشتیبانی از بلوتوث LE، امکان پرداخت موبایلی NFC و MST معرفی خواهند شد. MST درواقع پلتفرم امنی برای مخابره مغناطیسی است که Samsung Pay را قادر می‌سازد در فروشگاه‌های غیر مجهز به نقطه فروش تکنولوژی NFC هم عمل کند.

image

براساس این اطلاعات، پرچمداران سه گانه گلکسی اس 10 از Wi-Fi6 (802.11ax) پشتیبانی می‌کنند. این نسل تازه از شبکه ارتباطی WiFi انرژی کمتری از باتری دستگاه مصرف می‌کند و البته سرعت بیشتری هم ارائه می‌دهد. علاوه بر این جدولی در اسناد مجوز FCC دیده می‌شود که نشان می‌دهد هر سه مدل گلکسی اس 10 ای، اس 10 و اس 10 پلاس از همه باندهای 4G LTE پشتیبانی می‌کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۱۶
10E رو هم بتونیم بخریم باید کلاهمون رو پرت کنیم دور☹
شرایط حاکم بر کشور شوخی نیست