خانهاخبار
پرچمدار G8 ThinQ ال جی با باتری 3400 میلی آمپرساعتی در راه است

پرچمدار G8 ThinQ ال جی با باتری 3400 میلی آمپرساعتی در راه است

ال جی دو پرچمدار تازه G8 ThinQ و V50 ThinQ 5G را در نوبت معرفی دارد. G8 ThinQ اخیرا توسط ANATEL موفق به دریافت مجوز شده و ظرفیت باتری‌اش فاش شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

پرچمدار تازه G8 ThinQ ال جی توانسته است از ANATEL، آژانس رگولاتوری برزیل، مجوز دریافت کند و براساس اطلاعات مندرج در این مجوز به نظر می‌رسد که ظرفیت باتری آن 3400 میلی آمپر ساعت باشد. این آژانس دولتی اخیرا یک باتری را با شناسه BL-T41 مورد آزمون قرار داده که ظرفیت آن در مقایسه با باتری موجود در پرچمدار قبلی یعنی G7 ThinQ ال جی حدودا 400 میلی آمپر بیشتر است. ظرفیت این باتری همچنین از G6 و V40 ThinQ که از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌بردند، بیشتر در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر، باتری درون G8 ThinQ از باتری V50 ThinQ 5G کوچک‌تر طراحی شده و گفته می‌شود که اولین گوشی 5G کمپانی ال جی احتمالا به باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

image

 

G8 ThinQ یکی از دو گوشی هوشمند تازه‌ای به شمار می‌رود که گفته می‌شود ال جی قصد دارد تا ماه آینده رسما معرفی کند. علاوه بر این گوشی، شایعه شده است که کمپانی مذکور در نظر دارد اولین گوشی 5G خود را هم به زودی رونمایی کند و این گوشی پرچمدار سطح بالا احتمالا از سری V خواهد بود.

G8 ThinQ از شبکه ارتباطی پرسرعت و تازه 5G پشتیبانی نمی‌کند اما همچنان در موارد بسیاری نسبت به G77 ThinQ به روزرسانی شده و بهبود پیدا کرده است. یکی از موارد تازه‌ای که ال جی برای پرچمدار تازه خود در نظر گرفته، تعبیه تکنولوژی نوین sound on display است که از پنل نمایش دستگاه برای تولید صدا بهره می‌برد. استفاده از این تکنولوژی تازه می‌تواند سازنده را قادر سازد تا بلندگوی مکالمه رایج و فیزیکی را از G8 ThinQ حذف کند. علاوه بر این شایعه شده است که ال جی قصد دارد دوربین سه بعدی هم در پرچمدار مذکور تعبیه کند. این سخت افزار تازه احتمالا موجب بهبود سرعت و دقت در تکنولوژی تشخیص چهره G8 ThinQ می‌شود. البته ال جی ممکن است از ماژول تصویربرداری در این گوشی همچنین برای ارائه امکانات مربوط به واقعیت مجازی و افزوده هم بهره ببرد.

image

 

چندی پیش تصویر رندر منتسب به G8 ThinQ در فضای وب منتشر شد اما همچنان اطلاعات اندکی از این گوشی تازه ال جی در دسترس است. در این تصویر رندری شاهد هستیم که G8 ThinQ از نظر ظاهری بسیار شبیه به نسل قبلی طراحی شده و همچنان ناچ در قسمت بالای پنل نمایش آن قرار گرفته است. این ناچ نه چندان کوچک میزبان دوربین سلفی تکی و برخی حسگرهای تازه دیگر شده است. از طرف دیگر گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند G8 ThinQ با ناچ کوچک قطره‌ای معرفی می‌شود. در پنل پشتی این گوشی هم شاهد تعبیه دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی هستیم. فلش LED در کنار این لنزها طراحی شده است و زیر آن هم حسگر فیزیکی اثر انگشت دیده می‌شود.

برخی رسانه‌های کره جنوبی همچنین گزارش کرده‌اند که G8 ThinQ احتمالا آخرین گوشی هوشمندی خواهد بود که ال جی از سری G روانه بازار می‌کند. شایعه‌های مرتبط ادعا می‌کنند که سری V احتمالا جایگزین G و تنها سری پرچمدار این سازنده خواهد شد.

G8 ThinQ باتری کوچک‌تری نسبت به V50 ThinQ خواهد داشت. از طرفی این گوشی تنها از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب مصرف انرژی در آن از V50 ThinQ با شبکه ارتباطی 5G کمتر خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مجمد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
در تاریخ ننگین هنگ جی یک گوشی بدرد بخور وجود نداره

مجمد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
هنگ جی خودش فیکه دیگه فیک فیک نمیشه که

رضا

۱۳۹۷/۱۱/۱۶
صددرصد خبر فیک هستش برای اینکه الجی جی 8 باتریس 4000 میلی آمپر هستش