خانهاخبار
راهنمای خرید ام جی6 کارکرده

راهنمای خرید ام جی6 کارکرده

کمپانی خودروسازی ام جی در طول سال‎ها فعالیت خود، محصولاتی را به بازار ارائه داده است که ارزش خرید بالایی در کشورهایی مانند انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی داشت.
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
image

کمپانی خودروسازی ام جی در طول سالها فعالیت خود، محصولاتی را به بازار ارائه داده است که ارزش خرید بالایی در کشورهایی مانند انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی داشت. از جمله این محصولات خودرو ام جی6 است. این خودرو برای اولین بار در سال 2010 در چین به نمایش گذاشته شد و در سال 2011 نیز وارد بازار اروپا شد. فروش ام جی6 با دو مدل مگنت و جی تی در انگلستان موفقیتهای بسیاری را برای این کمپانی به همراه داشت. ام جی6 در واقع یک نسخه به روز شده از مدل قبلی کمپانی ام جی یعنی ام جی550 بود که نسبت به این مدل بازخورد بسیار بهتری در بازار خرید و فروش خودرو داشت. از ابتدای زمان ورود ماشینهای چینی به ایران ، کمپانی ام جی  نیز محصولات خود را وارد بازار ایران می‌کرد. پس از موفقیت در انگلستان ، محصولات ام جی در خاورمیانه نیز فروش خوبی را تجربه کردند. این موضوع نشان دهنده کیفیت تولید بهتر محصولات ام جی نسبت به سایر برندهای موجود در ایران بود.

متاسفانه مدتی است که ام جی6 به صورت صفر در بازار خودروی ایران موجود نیست، اما خرید و فروش ام جی6 به عنوان یک خودروی دست دوم هم چنان ادامه دارد، زیرا این خودرو با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد و در مقایسه با خودروهای بی کیفیت داخلی از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. در این راهنمایی ما شما را با این محصول کمپانی ام جی بیشتر آشنا می‌کنیم تا اگر قصد خرید ام جی6 کارکرده را دارید با هوشیاری بهتری دست به خرید بزنید.

image

طراحی ظاهری و بدنه ام جی6

طراحی بدنه خودرو ام جی6 با استفاده از خطوط برجسته، ظاهری حجیم و زیبا با این خودرو داده است. این سدان متوسط با بهرهمندی از چراغهای LED  وHID در جلو و عقب ماشین و طراحی سه بعدی چراغ‎های عقب نسبت، به ام جی550 چهرهای کاملا متفاوت را ارائه می‌دهد. از جمله امکاناتی که ام جی6 در فضای بیرونی بدنه خود ارائه می‌دهد، شیشههای سولار و رنگی، آینه‌های خارجی با تنظیم برقی و دارای گرمکن و آینههای الکتروکرومیک داخلی و خارجی است.

image

ام جی6 در حالت مگنت خود نیز از این جذابیتهای طراحی خارجی برخوردار است. کمپانی ام جی با قرار دادن این امکانات در این ماشین، ارزش خرید ام جی6 را در بازارهای مختلف خودرو بالا برده است.

طراحی داخلی کابین ام جی6

داخل کابین این خودرو از لحاظ ظاهری پلتفرمی ‌مشابه ام جی550 دارد. اما اگر بخواهیم امکانات این 2 مدل را با هم مورد قیاس قرار دهیم، مسلماً ام جی6 نسل جدید از نظر امکانات ایمنی، کمک راننده، اطلاعات سرگرمی ‌و بسیاری از تکنولوژیهای جدید از نسل قبلی خود سرتر است.

image

داخل کابین ام جی6 در حالت مگنت فضای کافی برای نشستن 5 نفر بزرگسال را دارد. اما اگر مایل به خرید ام جی6 جی تی هستید، باید گفت کابین این نسخه با توجه به فست بک بودن آن برای 4 نفر بزرگسال فضای کافی را فراهم می‌کند. آپشنهایی که برای این 2 مدل در نظر گرفته شده شبیه هم هستند. تعدادی از این امکانات و تکنولوژیها را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

image

در بخش سیستمهای کمک راننده این خودرو دارای سیستم کروز کنترل هوشمند، دوربین دید عقب سفارشی، سیستم مدیریت و تنظیم مصرف سوخت و نیز سیستم OVER DRIVE است که تجربه رانندگی با ام جی6 را بیش از پیش لذت بخشتر و راحتتر می‌کند. علاوه بر این یک نمایشگر 7 اینچی فول اچ دی برای سیستم اطلاعات سرگرمی ‌و 2 دیگر نمایشگر، یکی برای نمایش اطلاعات سفر و دیگری برای نمایش اطلاعات تایرها نیز در کابین ام جی6 وجود دارد. 6 کیسه هوا، سیستم تهویه هوای مطبوع اتوماتیک دوگانه، ریموت کنترل رادیویی و سیستم کلید ضد سرقت از جمله ویژگیهایی است که خرید ام جی6 را با قیمت 120 تا 170 به یک خرید خوب و منطقی تبدیل می‌کند. البته قیمت ام جی6 نیوفیس کارکرده بیش از 200 میلیون است و تا 270 میلیون نیز در بازار خودرو به فروش می‌رسد.

بررسی عملکرد فنی ام جی6

از نظر بسیاری از دارندگان ام جی6، عملکرد این خودرو در مقابل رقبای کرهای حرفهایی برای گفتن دارد. به عبارت دیگر با در نظر گرفتن کیفیت و قدرت موتور ام جی6 می‌توان گفت با اینکه محصول چینی است اما قابلیت رقابت با محصولات کره‎‎ای را نیز دارد. موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر این خودرو با گیربکس 5 سرعتِ اتوماتیک تیپ ترونیک می‌تواند نیرویی معادل160 اسب بخار را تولید کند. حداکثر سرعت این موتور نیز به 195 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 7.1 لیتر می‌باشد.

با این اوصاف خرید ام جی6 کارکرده با کارکرد پایین، با توجه به قیمتهای عجیب و غریب موجود در بازار با این سطح از امکانات یک خرید خوب و منطقی به نظر می‌رسد.

منبع : ویرلن

 


 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)