خانهاخبار
تلفن هوشمند Galaxy A90 سامسونگ احتمالا از دوربین پاپ آپ بهره‌مند خواهد شد

تلفن هوشمند Galaxy A90 سامسونگ احتمالا از دوربین پاپ آپ بهره‌مند خواهد شد

سامسونگ Galaxy A90 احتمالا اولین تلفن هوشمند کره‌ای ها با دوربین سلفی پاپ‌آپ خواهد بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

با کاهش حاشیه نمایشگر تلفن‌های هوشمند، شرکت‌های مختلف به فکر چاره‌ای برای جایگاه دوربین سلفی دستگاه افتاده اند. بسیاری به استفاده از بریدگی بالای نمایشگر اکتفا کرده اند، برخی درحال قرار دادن یک حفره در گوشه نمایشگر هستند و برخی، دوربین سلفی را به صورت پاپ ‌آپ درون تلفن هوشمند قرار می‌دهند تا در صورت لزوم، دوربین از بدنه خارج شده و شروع به عکاسی و فیلمبرداری کند. حال امروز توییتی منتشر شده که در آن به استفاده از دوربین پاپ آپ در تلفن هوشمند Galaxy A90 سامسونگ اشاره شده است. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید.

به نظر می‌رسد که سامسونگ درحال آزمایش کردن تمامی حالت‌های ممکن برای ظاهر تلفن‌های هوشمند خود است؛ تا اینجا می‌دانیم که پرچمداران آینده این شرکت دارای حفره داخل نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی خواهند بود و چندی پیش هم شاهد سری M با بریدگی بالای نمایشگر بودیم. حالا به نظر می‌رسد که تلفن هوشمند Galaxy A90 قرار است از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده کند؛ سبکی که مشابه‌اش را پیش از این در تلفن هوشمند Vivo NEX دیده بودیم. براساس گزارش‌های منتشر شده، Galaxy A90 قرار است جایگزین تلفن هوشمند Galaxy A9 2019 شود و انتظار می‌رود که این دستگاه از مشخصاتی مانند حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار باشد. 

image

قطعا داشتن دوربین پاپ آپ مزایای بسیار زیادی داشته و می‌تواند به کاهش حاشیه نمایشگر بدون استفاده از هرگونه زبانه بالای صفحه یا حفره درون نمایشگر کمک کند، اما قطعا این شیوه بدون مشکل نیست. اولین مشکلی که به ذهن می‌رسد، تدام این مکانیزم در طول زمان است. مشکل دیگر اینجاست که با استفاده از شیوه باعث می‌شود که این تلفن هوشمند چندان در برابر آب مقاوم نباشد و به گواهی IP دست پیدا نکند. 

image

تلفن هوشمند Galaxy A9 2018 تنها دو ماه پیش با چهار لنز دوربین، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری و نمایشگر بزرگ ۶.۳ اینچی امولد رونمایی شده و به همین دلیل، Galaxy A90 به این زودی‌ها معرفی و عرضه نخواهد شد. اگرچه Galaxy A90 می‌تواند از دوربین پاپ‌ آپ استفاده کند، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ بیشتر قصد دارد که از شیوه قرار دادن حفره درون نمایشگر استفاده کند؛ خصوصا به این دلیل که چندی پیش شاهد تلفن هوشمند Galaxy A8s با چنین ویژگی بودیم و پرچمداران سری S10 نیز از همین نوع طراحی برخوردار خواهند بود. نظر شما چیست؟ آیا با استفاده از دوربین پاپ آپ در تلفن‌های هوشمند موافقید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مجمد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
جوک جالبی بود همین هواوی گوشی های جدیدش رو از سامسونگ کپی میزنه مثل نوا4 و میت 20 پرو در واقع سامسونگ نبود بیشتر گوشی های هواوی به شکل ساده طراحی میشدن اونی که چندین ساله داره تلاش میکنه تا به سامسونگ برسه هواویه که تا ابد هم تلاش کنه نمیرسه چون در حد سامسونگ نیست

Genius Man

۱۳۹۷/۱۱/۱۵
همه شرکت‌های امروزی برای پیشرفت قدم های قدرتمندی میزارن نوآوری های خلاقانه که بسیار بسیار جذاب هستن و به دل مردم میشینن
سامسونگ نه‌تنها دو یا سه سال از این کمپانی‌ها عقبه بلکه شروع کرده به کپی کاری و تقلید از کمپانی های نوپا و نوظهور!
مثلا اگزینوس ۷۸۸۵ رو سال ۲۰۱۶ هم استفاده میکرد همونو داره رو محصولات ۲۰۱۹ خودش پیاده میکنه!