خانهاخبار
نسخه بتل رویال عنوان Titanfall به زودی عرضه خواهد شد

نسخه بتل رویال عنوان Titanfall به زودی عرضه خواهد شد

براساس شایعات منتشر شده،‌ سازندگان عنوان Titanfall قصد دارند نسخه‌ بتل رویال این عنوان را به طور کاملا رایگان عرضه کنند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

بازی‌های به سبک بتل رویال درطی چند سال اخیر به شدت در میان کاربران محبوب شده اند. شاید نیازی هم به معرفی سبک بتل رویال نباشد، اما برای کسانی که نمی‌دانند، بتل رویال سبکی است که در آن ۱۰۰ بازیکنن با یکدیگر رقابت کرده تا به عنوان آخرین بازمانده برنده نبرد شوند. در همین میان،‌ شایعاتی پیرامون عرضه نسخه بتل رویال عنوان Titanfall منتشر شده و به نظر می‌رسد که این عنوان به زودی و به شکل رایگان در دسترس بازی‌کنان قرار خواهد گرفت. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

image

درحال حاضر این بازی به طور رسمی معرفی نشده است، اما شایعات منتشر شده حاکی از آن اند که روز دوشنبه، نسخه‌ بتل رویال عنوان جذاب Titanfall به نام Apex Legends برای کنسول‌های بازی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و البته رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همانطور که پیش از این گفتیم، استدیوی سازنده این عنوان قصد دارد که Titanfall: Apex Legends را به صورت رایگان در اختیار بازی‌کنان قرار دهد که مسلما می‌تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران این عنوان باشد. درحال حاضر جزییات چندان کاملی از این بازی در اختیار نیست، اما یک منبع ناشناس مدتی پیش اعلام کرده بود که Apex Legends به نوعی شبیه یک بازی Titanfall ادغام شده با عنوان Overwatch و حالت Blackout بازی Call Of Duty: Black Ops 4 خواهد بود. در ادامه گفته شده که شرکت EA قصد دارد درطی یک مراسم برای استریمرها و یوتوبرها، این عنوان را به طور رسمی رونمایی کند.

شاید برخی انتظار داشته باشند که نسخه سوم این بازی بالاخره عرضه شود، اما جالب است بدانید که توسعه دهندگان، پیش از این شروع به ساخت Titanfall 3 کرده اند، اما به گفته منبع، تکنولوژی به کار رفته برای ساخت این عنوان کمی قدیمی به نظر می‌رسیده و تیم سازنده تصمیم گرفته که برای پوشش این فضای خالی بین عرضه نسخه دوم و سوم بازی، نسخه بتل رویال Titanfall را عرضه کند. درکل باید تا فردا صبر کرد تا بتوانیم از اولین جزییات پیرامون این بازی مطلع شویم. نظر شما چیست؟ آیا نسخه بتل رویال Titanfall را تجربه خواهید کرد؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)