خانهاخبار
سرویس فیس تایم هفته آینده دوباره فعال می‌شود

سرویس فیس تایم هفته آینده دوباره فعال می‌شود

شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف بابت مشکل پیش آمده گفت که مشکل سرویس فیس تایم در سمت سرور برطرف شده و این سرویس هفته آینده دوباره در دسترس قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

چند روز قبل باگ امنیتی عجیب و خطرناکی در بخش تماس گروهی فیس تایم کشف و باعث شد اپل سرورهای این سرویس را چند روز از دسترس خارج کند تا بتواند مشکل را برطرف نماید. حالا این شرکت در بیانیه‌ای جدید ضمن عذرخواهی از مشکل پیش آمده قول داد که هفته آینده سرورها را مجددا در دسترس قرار دهد.

اپل در بیانیه خود اظهار داشت که مشکل را از سمت سرور برطرف کرده است و هفته آینده با انتشار آپدیتی جدید امکان استفاده دوباره از سرویس تماس گروهی فیس تایم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این شرکت همچنین از خانواده Thompson برای گزارش این باگ تشکر کرده است. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

ما باگ امنیتی تماس گروهی فیس تایم را در سرورهای اپل برطرف کرده‌ایم و هفته آینده با انتشار یک آپدیت نرم‌افزاری امکان استفاده مجدد از این سرویس را فعال خواهیم کرد. از خانواده تامپسون برای گزارش این باگ تشکر می‌کنیم، و از کاربرانی که تحت تاثیر این باگ قرار گرفته یا از وجود این مشکل امنیتی نگران شده‌اند صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. از صبر و تحمل همه برای کامل شدن روند انجام این اصلاحیه متشکریم.

ما می‌خواهیم به کاربران‌مان اطمینان دهیم که تیم مهندسان‌مان به محض اطلاع از گزارش این باگ به سرعت فیس تایم را از دسترس خارج کرده و کار برای اصلاح این ایراد را آغاز کردند. ما تعهد داریم با کمک گزارشاتی که دریافت می‌کنیم این پروسه را بهبود ببخشیم و این سرویس را هرچه زودتر در دسترس کاربران قرار دهیم. امنیت محصولات شرکت برای ما فوق العاده مهم است و وظیفه داریم که اعتماد مشتریان را نسبت به اپل جلب و حفظ نماییم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Masoud

۱۳۹۷/۱۱/۱۵
خیلی وقته برطرف شده من دوروزه دارم گروپ کال میزنم

آرش

۱۳۹۷/۱۱/۱۵
متوجه نمي شم . facetimeكه كار مي كنه . منظورشون facetime گروهيه يعني ؟