خانهاخبار
گلکسی F در ویدیوی لو رفته از رویداد آنپکد رویت شد

گلکسی F در ویدیوی لو رفته از رویداد آنپکد رویت شد

در ویدیوی جدیدی که از محصولات آتی سامسونگ لو رفته و به مناسبت رویداد آنپکد ساخته شده، می‌توانیم دستگاه منعطفی را ببینیم که احتمالا همان گلکسی F معروف است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

به تازگی ویدیوی کوتاهی مرتبط با رویداد آنپکد سامسونگ لو رفته است؛ رویدادی که روز اول اسفند در آمریکا برگزار می‌شود. انتظار داریم در این رویداد شاهد معرفی گلکسی S10E، گلکسی S10، گلکسی +S10 و شاید گلکسی S10X (با قابلیت پشتیبانی از 5G) باشیم. اما در کنار سری گلکسی S مدتی است که صحبت‌هایی مبنی بر معرفی موبایل منعطف این شرکت، موسوم به گلکسی F (اف به عنوان حرف اول کلمه Foldable یا منعطف)، در این رویداد به گوش می‌رسد. حالا در این ویدیوی جدید می‌توانیم نگاه کوتاهی به این دستگاه داشته باشیم.

در این کلیپ برخی از محصولات آتی سامسونگ را می‌بینیم که احتمالا در آینده شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود؛ مثلا آیینه هوشمندی دیده می‌شود که در آن می‌توانید لباس‌ها را اندازه‌گیری کنید، یا رباتی که به صورت آنی همزمان با اتودهای طراح می‌تواند روی بدن شما تتو انجام دهد. و البته در کنار همه این‌ها، در ثانیه ۲۴ شاهد دستگاهی هستیم که شبیه گلکسی اف به نظر می‌رسد. کاربر آن را (نه به طور کامل) باز می‌کند و مشغول خواندن می‌شود. این گجت شبیه همان چیزی است که سامسونگ قبلا در رویداد ماه نوامبر ۲۰۱۸ به صورت کوتاه آن را به ما نشان داده بود.

انتظار می‌رود که گلکسی اف قیمت بالایی داشته باشد. یکی از مسئولان این شرکت چندی قبل گفته بود که قیمت این دستگاه می‌تواند دو برابر قیمت تلفن‌های پریمیوم بازار باشد. به این ترتیب قیمت گلکسی اف احتمالا چیزی حدود ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار خواهد بود. این طور که از گزارشات پیداست این دستگاه می‌تواند از حالت ۴.۵۸ اینچی تلفن هوشمند به حالت ۷.۳ اینچی تبلت تبدیل شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رامین

۱۳۹۷/۱۱/۲۴
قربان اینقدر اینجا ایرانه اینجا ایرانه کردیم که هیچی نشدیم دیگه... شاید شما نفهمیده باشی من چی میگم ولی عوامل جی اس ام خودشون خوب میفهمن...
ما ایرانیا همین موارد سادمونم درست نیست اونوقت چطور ادعامون میشه نمیدونم

جعفر

۱۳۹۷/۱۱/۲۳
چی میگی بابا خودت فهمیدی؟؟ زیاد حساس نشو اینجا ایرانه !!

رامین

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
سلام خدمت عوامل محترم و کوشای!! جی اس ام
قربان در راستای خبرهای دقیق و فوق العادتون که طی تحقیقات بسیار بدست آوردین !! (مثل قیمت خودرو و گوشی در بازار) اینجا هم باید خدمتتون عرض کنم که foldable دقیقا معنی "تاشو" رو میده و منعطف میشه "flexible". در علم مکانیک و مکاترونیک دو مفهوم منعطف بودن و تاشو بودن متفاوته. یجورایی میشه گفت هر تاشونده ای منعطف هست اما هر منعطفی تاشونده نیست... البته اگه تاشوندگی به کمک لولا نباشه
امیدوارم یه روزی برسه که ببینم همه عوامل جی اس ام بتونن مثل آقای شکوری دقیق و با اطلاعات کار کنند نه اینجوری که فقط رفع مسئولیت باشه!!!
جناب شکوری شما یچیزی بهشون بگین.