خانهاخبار
هوآوی با انتشار تصویری از معرفی تلفن تاشوی خود در تاریخ 5 اسفند خبر داد

هوآوی با انتشار تصویری از معرفی تلفن تاشوی خود در تاریخ 5 اسفند خبر داد

اکانت توئیتر شرکت هوآوی با انتشار تصویری اعلام کرد که قصد دارد تلفن هوشمند منعطف خود را با شروع MWC 2019 در رویدادی موسوم به Connecting the Future معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۳

تصویر جدیدی از تلفن هوشمند منعطف هوآوی منتشر شده که قرار است در تاریخ ۵ اسفند معرفی شود. این شرکت چند ساعت قبل اعلام کرد که با رویدادی ویژه به نام Connecting the Future در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ شرکت خواهد کرد.

اکانت رسمی این شرکت با انتشار توئیتی از کاربران و رسانه‌ها دعوت کرد تا با شرکت در این مراسم خود را برای مشاهده دستگاه‌های بی‌نظیر هوآوی آماده کنند.

تصویری که همراه این توئیت منتشر شده ظاهرا تلفن هوشمندی را نشان می‌دهد که از وسط تا شده است. در این حالت نمایشگر دستگاه در سمت بیرونی بدنه قرار می‌گیرد و این طراحی مطابق همان رندری است که قبلا منتشر شده بود.

image

نکته جالب توجه این است که سامسونگ هم درست ۴ روز قبل از این مراسم رویداد آنپکد خود را برگزار می‌کند تا آخرین پرچمداران سری گلکسی اس و تلفن هوشمند تاشوی مورد انتظارش را معرفی نماید.

علاوه بر این، شیائومی هم مدتی قبل ویدیویی از یک موبایل منعطف منتشر کرده بود و انتظار می‌رود که به زودی تولید انبوه چنین دستگاهی را آغاز کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۱۵
بازم تقلید از سامسونگ بزرگ هر چند این صفحه رو یک برند دیگه واسش میزنه چون هواوی تکنولوژی تولید صفحه نمایش رو نداره

مجتبی

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
هواوی همون صفحه تخت معمولی هم از بقیه میخره حالا میخواد صفحه منعطف تولیدکنه؟! بهتره بگین گوشی منعطف الجی چون صفحه های هواوی رو الجی میزنه! هرچند همون میت ۲۰پرو صفحش خراب از آب درآمد!

مصطفی

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
لگو برند هوآوی از لحاظ طراحی هماهنگی جالبی با صفحه نمایش تاشو داره