خانهاخبار
گوشی vivo V15 Pro به دوربینی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

گوشی vivo V15 Pro به دوربینی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

ویوو نیز همانند دیگر همتایان خود سعی دارد گوشی‌های میان‌رده خود را با قابلیت‌های چشمگیری عرضه کند و این موضوع در رابطه با گوشی میان‌رده آتی این کمپانی مشاهده می‌شود.
۱۳۹۷/۱۱/۱۴

تیزر جدیدی که از گوشی vivo V15 Pro منتشر شده است بیشتر بر روی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن تمرکز دارد اما با توجه به گزارش‌هایی جدیدی که به دست رسیده، نباید دوربین سه‌گانه اصلی این گوشی را دست‌کم گرفت.

وضوح سنسور اصلی دوربین سه‌گانه این گوشی 48 مگاپیکسل خواهد بود که توسط سامسونگ تهیه می‌شود. این سنسور در شرایط نوری کم از حالتی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دو ماژول دیگر دوربین گوشی وضوحی 8 و 5 مگاپیکسلی خواهند داشت. این گوشی دومین محصول ویوو خواهد بود که از دوربینی سه‌گانه بهره می‌برد.

image

 

در سوی دیگر، گوشی vivo V15 Pro جز اولین دیوایس‌هایی است که به تراشه اسنپدراگون 675 مجهز می‌شود. این موضوع بدین معنا است که رقبای اصلی این گوشی، Redmi Note 7 Pro و Motorola P40 هستند زیرا این دو گوشی از دوربینی 48 مگاپیکسلی برخوردارند.

صفحه نمایش گوشی vivo V15 Pro از نوع Super AMOLED خواهد بود و اسکنر اثر انگشت آن نیز در درون این صفحه نمایش قرار می‌گیرد. با توجه به تصاویر، هیچگونه بریدگی ناچ یا محل دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی وجود ندارد.

گوشی vivo V15 Pro در تاریخ 20 فوریه معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود قیمت این گوشی برای مدل 128 گیگابایتی با حافظه رم 6 گیگابایتی حدود 350 دلار خواهد بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۱۴
گوشیه زیبا و فریبا ایست