خانهاخبار
برترین دانلود منیجرهای اندروید در سال 2018

برترین دانلود منیجرهای اندروید در سال 2018

انلود منیجر ها اپلیکیشن هایی هستند که نه تنها به کاربران امکان مدیریت دانلود را می دهند، بلکه برخی از آن ها سرعت دانلود را با قطعه قطعه کردن فایل و گرفتن آن از چندین منبع بالاتر می برند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۳

دانلود منیجر ها اپلیکیشن هایی هستند که نه تنها به کاربران امکان مدیریت دانلود را می دهند، بلکه برخی از آن ها سرعت دانلود را با قطعه قطعه کردن فایل و گرفتن آن از چندین منبع بالاتر می برند. در این مقاله می خواهیم برترین دانلود منیجر های موجود در بازار را برای اندروید مقایسه کنیم.

image

Advanced  Download Manager -1

این نرم افزار اندروید به شما امکان دانلود کردن فایل ها با هر فرمت دلخواهی را می دهد. امکان دانلود همزمان تا سه فایل وجود دارد. این اپلیکیشن به شکل خودکار لینک های دانلود را شناسایی می کند و به شما پاپ آپی برای دانلود کردن فایل مورد نظر در مکان دلخواه سیستمتان نشان می دهد. این نرم افزار با دانلود کردن فایل در 9 شاخه مختلف، سرعت را بسیار بالا می برد. مرورگر هایی نظیر کروک، دولفین و بسیاری دیگر پشتیبانی می شوند.

Loader Droid -2

این نرم افزار مانند  Advanced  Download Manager است و به شکل خودکار فایل های دانلودی را شناسایی می کند. سرعت دانلود نیز با قطعه قطعه شدن فایل افزایش پیدا می کند. شما حتی می توانید دانلود خود را متوقف کنید و بعدا به دانلود آن بپردازید. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. هیچ محدودیتی در حجم فایل هایی که م یخواهید دانلود کنید وجود ندارد. امکان ذخیره کردن فایل های دانلودی در SD card نیز وجود دارد. دانلود رایگان نرم افزار اندروید با این برنامه آسان می باشد.

image

Turbo Download Manager -3

TDM ابزاری بی نظیر برای دانلود فایل ها در سیستم هایی است که دارای سرعت دانلود پایین هستند. این اپلیکیشن مرورگری درون برنامه ای را نیز در خود جای داده که با آن می توانید به شکل مستقیم به دانلود فایل ها بپردازید. البته از دیگر مروگرهایی مانند دولفین، کروم، فایرفاکس، اسکای فایر و ... نیز پشتیبانی می شود. این نرم افزار می تواند دانلود ها را به شکل 10  شاخه ای انجام دهد و همیشه امکان متوقف کردن دانلود و اجرای آن در زمان دلخواه وجود دارد. حتی زمانی که صفحه نمایش شما خاموش می شود، این برنامه به ادامه دانلود می پردازد و زمانی که دانلود به اتمام می رسد، اعلامیه ای برای شما به نمایش در می  آید. امکان دانلود مستقیم فایل ها بر روی SD card وجود دارد.

Download Accelerator Plus -4

اپلیکیشن فوق العاده دیگری برای دانلود کردن فایل ها می باشد. این نرم  افزار دارای مرورگری درون برنامه ای است که در آن می توان به شکل همزمان چندین tab را باز کردن و به جست و جوی لینک های دانلودی پرداخت. اگر دانلود شما به هر دلیلی از طرف سرور متوقف شود، این برنامه تلاش برای برقراری ارتباط مجدد خواهد کرد. زمانی که لینک فایل دانلودی را کپی کنید، این نرم افزار آن را شناسایی می کند و دانلود آن را آغاز می کند. سیستم هوشمند این برنامه، جلوی مشکلاتی که در حین دانلود فایل ها پدید می آید را می گیرد. این نرم افزار برای تبلت ها بهینه سازی و به شکل رایگان ارائه شده است.

Download Manager for Android -5

این نرم افزار یکی از اپلیکیشن های شناخته شده اندرویدی است که رایگان می باشد. تا سه برابر سرعت دانلود شما افزایش پیدا می کند. رابط کاربری دوستانه ای نیز برای شما توسعه داده شده و فایل منیجری درون برنامه ای نیز وجود دارد. شما می توانید صفحات html 5 و فایل های ویدیویی را به سادگی توس این برنامه دانلود کنید. این نرم افزار امکان بوک مارک کردن صفحات دانلود را نیز برای کاربران به وجود آورده است.

image

Fast Download Manager -6

Fast Download Manager اپلیکیشن فوق العاده دیگری برای دانلود فایل ها با سرعت بالا می باشد. این نرم افزار به شکل خودکار لینک های قابل دانلود کردن را شناسایی می کند و دانلود آن ها را آغاز می کند. شما حتی می توانید به شکل دستی لینک مورد نظر خود را اضافه کنید. این نرم افزار انواع فایل ها را بدون هیچ محدودیتی دانلود می کند و امکان pause کردن فایل ها نیز وجود دارد. علاوه بر دانلود سریع فایل ها، امکان دانلود همزمان چند فایل نیز وجود دارد.

Download Manager -7

Download Manager اپلیکیشنی پیشرفته برای دانلود فایل ها می باشد که از torrent نیز پشتیبانی می کند. با این دانلود منیجر می توانید فایل های خود را مستقیما در SD card ذخیره سازی کنید. این نرم افزار از فرمت های مختلفی نظیر فایل های صوتی، ویدیویی، تصاویر، فایل های آرشیو و فایل های نصبی پشتیبانی می کند. علاوه بر این مرورگر این اپلیکیشن دارای Adblock و popup blocker نیز می باشد. رابط کاربری این برنامه با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است.

GetThemAll -8

این اپلیکیشن یکی دیگر از برترین نرم افزار های مدیریت دانلود می باشد. دیگر نیازی نیست که از مرورگری جدا برای دانلود فایل ها استفاده کنیدف چرا که مرورگر درون برنامه ای این اپلیکیشن انواع امکاناتی که برای مرور وب نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. با زدن بر روی دکمه پیکان کوچک مرورگر این برنامه، صفحه وبی که باز کرده اید آنالیز می شود و لینک های قابل دانلود آن به نمایش در می آید. شما حتی می توانید فایل های خود را در پس زمینه سیستم خود دانلود کنید. امکان اشتراک گذاری فایل ها با گوگل درایو یا ارسال آن ها به کامپیوتر از طریق شبکه وای فای نیز وجود دارد.

Downloader & Private Browser -9

اپلیکیشنی ایمن و کم حجم برای دانلود کردن فایل ها است. از انواع فایل ها برای دانلود پشتیبانی می شود و حتی می توانید با مرورگر ایمن این برنامه، به مرور در وب بپردازید. علاوه بر این امکان ذخیره کردن فایل های دانلود شده در فولدری که با پسورد قفل شده است نیز وجود دارد. این نرم افزار دارای یک موزیک و ویدیوپلیر درون برنامه ای نیز است. Downloader & Private Browser قادر به دانلود 10 فایل به شکل همزمان می باشد.

IDM Download Manager -10

این نرم افزار را با IDM Download Manager که برای ویندوز ارائه شده است قاطی نکنید. این اپلیکیشن ابزاری برای مدیریت دانلود در سیستم اندرویدی است. به ادعای توسعه دهندگان این برنامه، این اپلیکیشن قادر به افزایش سرعت دانلود تا 5 برابر می باشد. شما می توانید از مرورگر پیش فرض خود یا ایمیلتان فایل مورد نظر را دانلود کنید. امکان اضافه کردن لینک دانلود به شکل دستی نیز وجود دارد. این نرم افزار نیز مانند دیگر اپلیکیشن ها دارای مرورگر درون برنامه ای است. با دانلود IDM  درکامپیوتر شما به طیف عظیمی از امکانات دانلود دسترسی داشتید این ابزار هم در اندروید این کار را برای شما انجام میدهد.

در این مقاله ده تا از بهترین اپلیکیشن های مدیریت دانلود اندروید را با یک دیگر مقایسه کردیم. بسته به نیاز خود، اگر دنبال رابط کاربری جذاب تر هستید می توانید Download Manager، GetThemAll یا هر کدام از دیگر دانلود منیجرهایی که می پسندید را دانلود کنید. برخی از دیگر از دانلود منیجر ها مانند Advanced Download Manager معروف تر هستند و کاربران بیشتری را به خود اختصاص داده اند، اما به شکل رایگان ارائه نشده اند. بنابرین پیش از قضاوت، نیاز های خود را در نظر بگیرید‌.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ehsan

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بهترینش IDM+ هست گزینه 10

هوشنگ

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بهترین اپ دانلود منیجر اندروید ADM و تمام بقیه بوق بزنن??