خانهاخبار
نسخه 5.3 تلگرام با قابلیت‌های جدید برای شخصی‌سازی پس‌زمینه چت‌ها منتشر شد

نسخه 5.3 تلگرام با قابلیت‌های جدید برای شخصی‌سازی پس‌زمینه چت‌ها منتشر شد

جدیدترین آپدیت تلگرام به شما اجازه می‌دهد میان بی‌شمار تصویر پیشنهادی تلگرام یکی را انتخاب کرده و تصویر مورد نظر خودتان را برای پس‌زمینه آپلود کنید. به علاوه، می‌توانید تصاویر را محو نمایید یا آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.
۱۳۹۷/۱۱/۱۴

نسخه ۵.۳ تلگرام برای iOS و اندروید منتشر شد تا سیستم کاملی از امکانات شخصی‌سازی در بخش تصاویر پس‌زمینه چت به این سرویس پیام‌رسانی محبوب اضافه شود.

کاربران حالا می‌توانند از میان گستره عظیمی از تصاویر پیشنهادی پیش‌فرض تصویری را به عنوان پس‌زمینه چت‌های خود انتخاب کنند. در این قسمت امکان جستجو قرار داده شده تا افراد راحت‌تر بتوانند تصاویر مورد نظر خود را بیابند. علاوه بر این، در صورت تمایل کاربران می‌توانند تصاویر شخصی خود را آپلود کنند.

نکته بعدی نحوه تنظیم عکس‌هاست که دستخوش تغییراتی شده است. در این نسخه می‌توانید عکس‌ها را محو کنید و از این طریق در صفحه چت توجه بیشتری به محتوای پیام‌ها داشته باشید. متاسفانه افکت محو نسبتا قوی است و آن قدر تصویر را محو می‌کند که دیگر تقریبا چیزی از آن قابل تشخیص نیست. امیدواریم در نسخه‌های بعدی امکان تنظیم شدت این افکت در اختیار کاربران قرار بگیرد. مضاف بر این، افکت حرکتی نیز به این بخش اضافه شده تا اگر دستگاه را تکان دادید، بتوانید از افکت پارالکس بهره‌مند شوید.

image

قابلیتی دیگری که همراه با این آپدیت عرضه شده امکان استفاده از الگوهاست. بدین ترتیب با انتخاب رنگ پس‌زمینه، می‌توانید از میان الگوهای پیشنهادی یکی از انتخاب کرده و از این ترکیب به عنوان پس‌زمینه چت‌های خود استفاده کنید.

نکته آخر نیز این است که اکنون می‌توانید انتخاب کنید که تصویر پس‌زمینه شما در همه دستگاه‌هایی که دارید اعمال شود یا نه. به علاوه، می‌توانید پس‌زمینه‌های مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آپدیت نسخه ۵.۳ تلگرام هم‌اکنون در هر دو پلتفرم iOS و اندروید برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad

۱۳۹۷/۱۱/۱۴
سلام
چرا وقتی تلگرام فیلتر هست بازم اطلاعات درموردش می‌گذارید!
با این کار حالمون رو اساسی میگیرید