خانهاخبار
با تعدادی از گران‌ترین تجهیزات سفارشی در صنعت خودرو آشنا شوید

با تعدادی از گران‌ترین تجهیزات سفارشی در صنعت خودرو آشنا شوید

بسیاری از شرکت‌های خودروسازی برای محصولات خود تجهیزات سفارشی در نظر می‌گیرند. در این مطلب به معرفی تعدادی از گران‌ترین تجهیزات سفارشی می‌پردازیم.
۱۳۹۷/۱۱/۱۴

تصور کنید یک فرد بسیار پولدار هستید و همچنین به خودروهای روز علاقه زیادی دارید. خرید یک خودروی جدید مسلما یک ایده مناسب نیست چرا که بسیاری از افراد ثروتمند به دنبال تصاحب محصولات خاص هستند. در صورتی که دارای یک پارکینگ پر از خودروهای لوکس و سوپراسپرت باشید، هدف بعدی شما تصاحب این خودروها با بیشترین تجهیزات سفارشی و در مواقعی تجهیزات سفارشی مخصوص است. شما باید خودرویی داشته باشید که منحصر به‌فرد و مخصوص شما باشد.

در این مطلب به معرفی تعدادی از گران‌ترین تجهیزات سفارشی در صنعت خودرو می‌پردازیم که افراد می‌توانند در هنگام خرید یک خودروی جدید، آن‌ها را سفارش دهند. در ادامه با ما همراه باشید.

روح اکستازی رولز رویس (مجسمه موجود روی دماغه خودرو)

image

رولز رویس برای افراد ثروتمند تجهیزات زیادی را در نظر گرفته است. رولز رویس محصولات باکیفیتی تولید می‌کند که افراد پولدار می‌توانند آن‌ها را شخصی‌سازی کنند که برای مثال می‌توان به رنگ و جنس چوب‌های مورد استفاده در کابین آن‌ها اشاره کرد. یکی از این تجهیزات، روح اکستازی رولز رویس بوده که همان مجسمه روی دماغه‌های خودروهای تولیدی این برند انگلیسی است. خریداران می‌توانند این مجسمه را به صورت شفاف سفارش دهند و یا با پرداخت مبلغی برابر با 10500 دلار، یک مجسمه طلایی جلوی خودروی خود داشته باشند.

لباس و کلاه ایمنی مسابقه‌ای استون مارتین ونتیج AMR

image

زمانی که ثروتمند باشید، یکی از کارهایی که باید انجام دهید خرید یک خودروی گرند تور با یک موتور بسیار حجیم و قدرتمند است. زمانی که چنین قصدی داشته باشید، می‌توانید خودروی استون مارتین ونتیج AMR را سفارش دهید. این خودرو مناسب مسیرهای مسابقه‌ای بوده و قدرت بالایی دارد. خریداران می‌توانند همراه این خودرو لباس مسابقه‌ای مخصوص FIA را با قیمت 7,674.78 دلار سفارش دهند و همچنین با پرداخت مبلغ 5,346 دلار، کلاه ایمنی مخصوص این لباس را تصاحب کنند. این کلاه می‌تواند دارای خطوط سبز، سفید و آبی رنگ باشد و می‌توان آن را با نام و پرچم کشورهای مختلف شخصی‌سازی کرد.

کیف حمل لوازم گلف فراری

image

اگر یک فرد کاملا ثروتمند باشید، مسلما زمان کافی برای گذارندن اوقات فراغت خود به بهترین شکل ممکن را خواهید داشت. در این میان اگر یک خودروی فراری داشته باشید و تفریح شما گلف باشد، این برند ایتالیایی چه تجهیزاتی را برای شما در نظر گرفته است؟ فراری برای خریداران محصولات خود کیف مخصوص گلف و همچنین چمدان‌های مخصوصی را طراحی کرده است. این لوازم دارای جنس چرم بوده که همرنگ تریم کابین است. کیف گلف فراری قیمتی نزدیک به 10 هراز دلار داشته و چمدان این برند نیز با قیمتی نزدیک به 13 هزار دلار به فروش می‌رسد.

سقف ستاره‌ای رولز رویس

image

برای تجهیز سفارشی بعدی دوباره به سراغ رولز رویس می‌رویم. زمانی که با فرد مورد علاقه خود در شب بیرون می‌روید، مسلما مشاهده آسمان پرستاره همراه او یکی از اهداف شماست. در صورتی که آسمان ابری باشد، چه اقدامی انجام می‌دهید؟ نیازی به نگرانی نیست چراکه می‌توانید با پرداخت 13 هزار دلار همیشه به ستاره‌ها دسترسی داشته باشید. سقف ستاره‌ای رولز رویس یکی از لوکس‌ترین تجهیزات سفارشی در صنعت خودرو بوده که بسیار جذاب است. سرنشینان می‌توانند تعداد ستاره‌ها و همچنین میزان نور آن‌ها را نیز تغییر دهند. زمانی که پول داشته باشید، آسمان نیز در دستان شما بوده و گوش به فرمان شماست!

میز نوشیدنی رولز رویس فانتوم

image

زمانی که رولز رویس داشته باشید، به احتمال زیاد دارای راننده هستید و در صندلی عقب از مناظر لذت می‌برید. در این میان گزینه‌ای که برای شما و فردی که همراه شما روی صندلی عقب نشسته از اهمیت بالایی برخوردار است، محلی برای نگهداری نوشیدنی شماست. کابینت نگهداری نوشیدنی رولز رویس این مشکل را رفع کرده است، البته برای دسترسی به آن باید 14 هزار دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

رینگ‌های بافته شده از فیبر کربن پورشه

image

شرکت آلمانی پورشه همراه با نمونه‌های انحصاری پورشه 911 توربو S تصمیم گرفت رینگ‌هایی از جنس فیبر کربن را نیز معرفی کند. برخلاف دیگر رینگ‌های فیبر کربنی موجود در بازار، پورشه از 200 قطعه فیبر کربنی برای تولید هر رینگ استفاده کرده است. در حقیقت این رینگ‌ها توسط قطعات فیبر کربن بافته شده‌اند. این رینگ‌ها بسیار سبک بوده و مقاومت بسیار بالایی دارند. مسلما این رینگ‌ها قیمت کمی ندارد، خریداران برای سفارش هر نمونه از آن باید مبلغی برابر با 18 هزار دلار را به شرکت پورشه پرداخت کنند.

چمدان‌های بی‌ام‌و i8

image

بی‌ام‌و i8 یک خودروی بی‌نظیر بوده که امکانات بی‌شماری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد، البته نمی‌توان از این خودرو انتظار فضای حمل بار زیادی داشت. در حالی که این خودرو فضای حمل بار کمی دارد، بی‌ام‌و برای تولید چمدان‌های مخصوصی با شرکت لویی ویتون همکاری کرده است. نتیجه این همکاری تولید دو چمدان مخصوص، یک کیف برای مصارف تجاری و یک کیف پوشاک است. این لوازم به خوبی درون صندوق و فضای داخلی بی‌ام‌و i8 قرار می‌گیرند، البته برای خرید این تجهیزات سفارشی مشکی رنگ باید 20 هزار دلار پول نقد داشته باشید.

رنگ‌های سفارشی بنتلی

image

خرید یک خودروی گران‌قیمت لذت خود را دارد مخصوصا اگر یکی از محصولات کانورتیبل بنتلی را خریداری کنید. در این میان یک مشکلی وجود دارد، یک فرد ثروتمند برای اینکه در مرکز توجه قرار بگیرد، باید لوازم مخصوص به خود را داشته باشد. بنتلی برای رفع این مشکل، راه حلی را به شما پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید خودروی خود را با یک رنگ سفارشی تحویل بگیرید. رنگ‌های فلزی مایع به همراه قطعات آلومینیوم بسیار درخشان هستند و نگاه‌های زیادی را جذب خود می‌کند. این رنگ‌های جذاب قیمتی برابر با 32 هزار دارند که با توجه به تلاش بنتلی برای رنگ کردن خودروی شما، منصفانه به نظر می‌رسد.

رینگ‌های درخشان فراری

image

در حالی که اکثر رینگ‌های گران‌قیمت دارای جنس آلومینیومی هستند، فراری برای خریداران محصولات خود یک رینگ بسیار مخصوص در نظر گرفته است. این رینگ‌های ویژه قیمتی برابر با 47 هزار دلار داشته و دارای برش الماسی هستند. رینگ‌های مخصوص فراری درخشندگی خاصی داشته و خودروی شما را بسیار جذاب‌تر از پیش می‌کند.

پوشش فیبر کربنی پاگانی هوایرا

image

در نگاه اول پرداخت 153 هزار دلار برای تجهیزات سفارشی زیاد به نظر می‌رسد؛ با این حال برای فردی که صاحب یک خودروی میلیون دلاری باشد، این مبلغ می‌تواند یک رقم کاملا عادی به نظر برسد. فیبر کربن قیمت بالایی دارد و مسلما پوشش آن روی بدنه نیز نیازمند هزینه بالایی است. در صورتی که نخواهید تمام بدنه خودروی شما دارای پوشش فیبر کربنی باشد، می‌توانید هزینه کمتری را برای آن پرداخت کنید. بدنه دو رنگ این خودرو که تنها بخشی از آن دارای پوشش فیبر کربن است، با قیمت 81,300 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۱/۱۴
خریت یعنی همین دیگه
کلی پول بدی واسه مجسمه جلو خودرو یا کلاه ایمنی?