خانهاخبار
نسل جدید سوبارو لگاسی در راه است

نسل جدید سوبارو لگاسی در راه است

سوبارو قصد دارد در آینده از نسل جدید خودروی لگاسی رونمایی کند. به تازگی تصاویر رسمی از کابین نسل جدید سوبارو لگاسی منتشر شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۳

در یک اقدام عجیب، سوبارو به صورت رسمی اعلام کرد نسل جدید خودروی لگاسی را تحت مدل 2020 در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2019 در تاریخ 7 فوریه، کمتر از یک هفته دیگر در معرض دید عموم قرار می‌دهد. در حالی که تنها دو تصویر رسمی از این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، تا به امروز اطلاعاتی از این خودروی جدید در فضای مجازی منتشر شده است.

این خودرو بر اساس پلتفرم جدید سوبارو، گلوبال پلتفرم توسعه پیدا کرده است. از این پلتفرم برای توسعه خودروهای ایمپرزا سدان و هاچ‌بک، سوبارو کراس‌ترک و فارستر مورد استفاده قرار گرفته است. خودروی کراس‌اوور جدید Ascent نیز بر اساس این پلتفرم توسعه یافته است.

علت توسعه چندین خودرو بر اساس یک پلتفرم چیست؟ در ابتدا باید گفت این موضوع باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های یک شرکت می‌شود و در مرحله بعدی باید به این موضوع اشاره کرد که سوبارو یک شرکت خودروسازی تقریبا کوچک است. این برند ژاپنی در سراسر دنیا تنها دارای دو کارخانه است. یکی از کارخانه‌های این شرکت در ژاپن و دیگری در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

نزدیک به یک هفته پیش خط  تولید این کمپانی در کشور ژاپن متوقف شد که علت آن مربوط به مشکلات در سیستم فرمان برقی خودروهای تولیدی آن بود. در حالی که این مشکل با سرعت رفع شد، انتظار می‌رود ضرر مالی تقریبا قابل توجهی برای این شرکت ژاپنی به همراه داشته باشد. این مشکلات باعث نشده سوبارو معرفی نسل جدید خودروی لگاسی را به تعویق بیاندازد.

image

نمایشگاه خودروی شیکاگو معمولا محلی برای رونمایی از خودروهای پیکاپ است و شرکت‌های کمی محصولات اصلی خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند. این نمایشگاه تقریبا یک ماه پس از نمایشگاه خودروی دیترویت برگزار می‌شود، بنابراین اکثر شرکت‌ها محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند. سوبارو قصد دارد با معرفی نسل جدید لگاسی در نمایشگاه خودروی شیکاگو یک سنت‌شکنی کند، البته در گذشته مزدا نیز چنین اقدامی را انجام داده بود. نسل اول مزدا MX-5 میاتا در سال 1989 در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

در یکی از تصاویر منتشر شده شاهد حضور یک صفحه نمایش بسیار بزرگ در کابین این خودرو هستیم که در اطراف آن دریچه‌های هوا به همراه چرم به چشم می‌خورد. طراحی این بخش بی‌شباهت به خودروی تسلا مدل S نیست. در صورتی که قصد دارید با نحوه طراحی نسل آینده سوبارو اوت‌بک در بخش ظاهری و کابین آشنا شوید، باید تا تاریخ 7 فوریه و رونمایی از نسل جدید سوبارو لگاسی صبر کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)