خانهاخبار
تصاویر زنده از Galaxy A50 سامسونگ دوربین سه‌گانه را تأیید می‌کند

تصاویر زنده از Galaxy A50 سامسونگ دوربین سه‌گانه را تأیید می‌کند

تصاویر زنده منتسب به پنل‌های گوشی گلکسی ای 50 از احتمال تعبیه دوربین سه گانه و حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش خبر می‌دهند. این میان رده‌های تازه رقیبانی برای محصولات کمپانی‌های چینی خواهند بود.
۱۳۹۷/۱۱/۱۳

سامسونگ هرگز با عرضه مدل‌های مختلف از گوشی‌های هوشمند خود مشکلی نداشته است و اصلا ترجیح می‌دهد نسخه‌های متفاوتی را از محصولاتش برای بخش‌های متفاوت بازار عرضه کند. این غول تکنولوژی امسال هم قصد دارد گوشی‌های متعددی را از میان رده تا پرچمدار به بازارهای مختلف روانه سازد. در حال حاضر می‌دانیم که به زودی چهار مدل پرچمدار گلکسی اس 10 معرفی می‌شود و چندی پیش هم شاهد رونمایی از میان رده‌های گلکسی ام 10 و ام 20 بودیم؛ اما همچنان گوشی‌های دیگری هم در دست توسعه قرار دارند و انتظار می‌رود که توسط سامسونگ عرضه شوند.

image

خبرگزاری 91mobiles در روزهای اخیر به نقل از برخی منابع آگاه تصاویر زنده متعددی را منتسب به یک میان رده در حال توسعه سامسونگ منتشر کرد. این گوشی ظاهرا گلکسی ای 50 نام دارد و قرار است پس از آن میان رده‌های گلکسی ای 70 و ای 90 هم معرفی شوند. این تصاویر نمای کلی بدنه، پنل‌ها و ابعاد این دستگاه را به نمایش می‌گذارند.

در میانه عرض و قسمت بالای پنل جلو سوراخ کوچکی دیده می‌شود و بدین ترتیب به نظر می‌رسد که نمای کلی روبرو برای گلکسی ای 50 تقریبا مشابه گوشی‌های گلکسی ام باشد و برخلاف پرچمداران سری اس امسال از ناچ سوراخ مانند بهره نبرد. سامسونگ از این نوع طراحی ظاهری تحت عنوان Infinity-V یاد می‌کند.

image

 

در پنل پشتی این گوشی هم بریدگی تقریبا بزرگی دیده می‌شود و پیش بینی می‌شود که گلکسی ای 50 هم مانند برخی از تازه‌ترین گوشی‌های سامسونگ از ماژول اصلی با لنزهای سه گانه بهره ببرد. سایر بریدگی‌ها و سوراخ‌های درون پنل پشتی هم احتمالا به تعبیه تکنولوژی شارژ بی سیم مرتبط هستند.

از گلکسی ای 50 سامسونگ دیگر چه انتظار داریم؟ گزارش شده است که این گوشی از پنل AMOLED، پردازنده اگزینوس 9619، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که می‌توان آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD ارتقا داد. جک هدفون 3.5 میلی متری هم در این مدل همچنان باقی خواهد ماند اما احتمالا شاهد تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش به جای حسگرهای فیزیکی قبلی خواهیم بود.

image

 

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که میان رده‌های پیشرفته تازه خود را از سری گلکسی ای مانند میان رده‌های گلکسی ام قیمت گذاری کند، این گوشی‌ها قادر خواهند بود به رقیبانی توانمند برای کمپانی‌های چینی مانند شیائومی و هوآوی تبدیل شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
هوای وی همینجوری پیش بره دیگه تا نمایشگاه میترکونه مشخصات قوی اینا
بچه لپ تاپ رم ۳۲ چند رایتر دار لن دار و.... لنووا یا ام اس ای