خانهاخبار
گوشی‌های ال‌جی هم به‌زودی با ناچ قطره‌ای طراحی می‌شوند

گوشی‌های ال‌جی هم به‌زودی با ناچ قطره‌ای طراحی می‌شوند

تصاویر مربوط به یک پتنت از ال جی منتشر شده است که نشان می‌دهد این کمپانی کره‌ای ممکن است گوشی هوشمند تازه‌ای را با طراحی مدرن و ناچ کوچ قطره‌ای معرفی کند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۲

انتظار می‌رود که پرچمدار G8 ThinQ ال جی مانند G7 ThinQ سال گذشته همچنان با بریدگی حاشیه ناچ تقریبا بزرگ طراحی شود. از طرفی اسناد مربوط به پتنت تازه‌ای از این سازنده کره‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد ال جی احتمالا قصد دارد ناچ را در محصولات آینده خود کوچک‌تر توسعه دهد.

طراحی مربوط به این مفهوم ابتدا در آوریل سال گذشته و تنها چند هفته پیش از معرفی رسمی پرچمدار G7 ThinQ به دفتر رسمی ارائه شده است. به همین خاطر نمای کلی گوشی هوشمند درون این پتنت بسیار شبیه به G7 ThinQ به نظر می‌رسد و دوربین اصلی دوگانه به همراه حسگر فیزیکی اثر انگشت در پنل پشتی آن قرار دارد. از طرف دیگر پنل جلوی این گوشی مرموز بسیار شبیه به اسنشال فون به نظر می‌رسد.

image

در قسمت بالای پنل جلوی گوشی هوشمند مرموز ال جی ناچ قطره‌ای بسیار کوچکی جایگزین بریدگی بزرگ شده است. دوربین سلفی در این ناچ کوچک قرار گرفته است و کمی بالاتر هم حاشیه نواری بسیار باریکی دیده می‌شود. بلندگوی مکالمه در این طراحی مفهومی در لبه فریم قرار گرفته است.

این طراحی‌های ابتدایی همچنین اشاره دارند که جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه پایین و درگاه سیم کارت در لبه بالای بدنه تعبیه شده است. دکمه رایج پاور در کناره سمت راست بدنه دیده می‌شود در حالی که دکمه‌های تنظیم صدا در کناره سمت چپ دیده می‌شوند. از طرفی برخلاف پرچمداران فعلی ال جی هیچ اثری از دکمه اختصاصی دستیار گوگل در این گوشی وجود ندارد و همین نشانه می‌تواند اثبات کند که مدل پیش رو ظاهرا پرچمدار نخواهد بود.

 

گفته می‌شود که G8 ThinQ و V50 ThinQ 5G هر دو ماه آینده و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 در اسپانیا معرفی می‌شوند. کمپانی ال جی همچنین ممکن است که این موقعیت را فرصت مناسبی برای رونمایی از یک میان رده تازه بداند. حتی ممکن است که میان رده‌های متعددی در رویداد ال جی رونمایی شوند و از نظر طراحی ظاهری هم از یکدیگر متفاوت باشند. در آخر باید تأکید کنیم که تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، تنها تصاویر مفهومی از اسناد یک پتنت هستند و انتشار و ثبت آن‌ها الزاما به معنای تحققشان نیست. درواقع ممکن است ال جی اصلا گوشی هوشمندی را با چنین طراحی ظاهری و ناچ کوچکی توسعه ندهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)