خانهاخبار
هارد 2 ترابایتی سیگیت به طور اختصاصی برای PS4 به بازار می‌آید

هارد 2 ترابایتی سیگیت به طور اختصاصی برای PS4 به بازار می‌آید

سیگیت از عرضه یک هارد اکسترنال 2 ترابایتی جدید خبر داد که به طور اختصاصی برای PS4 ساخته شده و می‌تواند بیش از 50 بازی را با سرعتی مشابه هارد داخلی کنسول اجرا کند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۲

پایین بودن ظرفیت حافظه داخلی پلی استیشن ۴ یکی از نگرانی‌های بزرگ گیمرها به حساب می‌آید چون آن‌ها از این متنفرند که برای خالی کردن فضا مجبور به حذف بازی‌های خود باشند.

البته روش‌های مختلفی برای افزایش ظرفیت فضای داخلی PS4 وجود دارد که قبلا به یکی از این روش‌ها پرداخته بودیم. اما حالا شرکت Seagate از لایسنس شدن هارد اکسترنالی با ظرفیت ۲ ترابایت برای کنسول سونی خبر داده است. 

این هارد ۲ ترابایتی که از لوگوی پلی استیشن استفاده می‌کند به شما اجازه می‌دهد بیش از ۵۰ بازی روی دستگاه خود بریزید و آن‌ها را با همان سرعت هارد اینترنال PS4 اجرا کنید. این هارد با نسل چهارم همه پلی استیشن‌هایی که از نرم‌افزار نسخه 4.50 یا بالاتر استفاده می‌کنند سازگار است.

با کمک این درایو می‌توانید بازی‌های خود را به کنسول‌های دیگر منتقل کنید، اما فراموش نکنید که برای انجام این بازی‌ها روی سایر کنسول‌ها ابتدا باید با اکانت پلی استیشن نتورک خودتان وارد دستگاه شوید.

این هارد اکسترنال هفته آینده با قیمت ۹۰ دلار وارد بازار آمریکا می‌شود و البته پر واضح است که قیمت آن نسبت به هاردهای معمولی سیگیت با همین ظرفیت کمی زیاد است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)