خانهاخبار
اطلاعات تازه از پرچمدار Xperia XZ4 سونی

اطلاعات تازه از پرچمدار Xperia XZ4 سونی

پرچمدار تازه سونی به زودی تحت عنوان Xperia XZ4 معرفی می‌شود. تازه‌ترین اطلاعات حاکی از آن است که گوشی مذکور از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت رم دارد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۱

طبق روال قبلی انتظار می‌رود که تازه‌ترین گوشی هوشمند پرچمدار برند سونی امسال در خلال نمایشگاه بین المللی MWC و در ماه فوریه معرفی شود. این گوشی احتمالا Xperia XZ4 نام دارد و در خلال ماه‌های اخیر بارها شایعه‌هایی درباره مشخصات ظاهری و فنی آن منتشر شده است. حالا گزارش تازه‌ای درباره این مدل منتشر شده که به نظر می‌رسد جمع بندی شایعه‌ها و اخبار گذشته است. این اطلاعات ابتدا توسط XperiaBlog منتشر شدند و اگر صحت داشته باشند، پیش بینی می‌شود که Xperia XZ4 یکی از سطح بالاترین و تأثیرگذارترین گوشی‌های پرچمدار امسال باشد.

image

سونی هر سال اولین کمپانی سازنده‌ای به شمار می‌رود که پرچمدار خود را به تازه‌ترین پردازنده از کوالکام اسنپ‌دراگون مجهز می‌کند. البته به خوبی می‌دانیم که این سازنده ژاپنی در زمینه تولید موبایل جاه طلبانه عمل نمی‌کند و ادامه فعالیت آن در این بازار و معرفی پرچمداران متعدد به صورت سالانه تنها بدین منظور است که در این کسب و کار مهم جهانی باقی بماند. همان‌طور که می‌دانید، کمپانی سونی تأمین کننده قطعات مختلف برای سایر کمپانی‌ها به شمار می‌رود و به همین خاطر است که به خوبی می‌داند در دنیای موبایل و ترندهای روز چه می‌گذرد.

image

 

براساس تصویر سند فاش شده پیش رو، پرچمدار Xperia XZ4 از پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرد و پنل نمایش 6.5 اینچی با نسبت تصویر 21:9 و وضوح تصویر 3360 در 1440 دارد. این گوشی همچنین از 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و مجوز IP68 دریافت کرده است.

با توجه به این خبر تازه همچنین به نظر می‌رسد که پرچمدار Xperia XZ4 تقریبا 193 گرم وزن دارد. این داده‌ها با اطلاعات نسل قبلی یعنی Xperia XZ3 هم در یک راستا قرار می‌گیرند. پیش از این انتظار می‌رفت که سونی در توسعه نسل تازه پرچمدارانش این موضوع را بهینه سازی کرده و Xperia XZ4 را با وزن کمتر روانه بازار کند اما براساس اطلاعات پیش رو به نظر می‌رسد که این سازنده به موضوع کاهش وزن بدنه توجهی نداشته است. علاوه بر اطلاعات مذکور، Xperia XZ4 احتمالا در 4 رنگ متفاوت مشکی، نقره‌ای، آبی و بنفش تیره معرفی می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۱/۱۱
همه میخوان گوشی جدید بگیرن متاسفانه اینقدر گرون شده که هیچکی سمت بازار نمیره
بازار موبایل با گرونی ریجستری بهم ریخته متاسفام واقعا بازارهای باید اعتصاب کنن
ما گوشی نداریم ناراحتیم اونایی که میخوان عوض کنن ناراحت هستن
این وضعیت بازاریها باید درست کنن جهرمی هیچ کاری نمیکنه