خانهاخبار
استدیوی Quantic Dream شروع به ساخت بازی‌های مولتی پلتفرم خواهد کرد

استدیوی Quantic Dream شروع به ساخت بازی‌های مولتی پلتفرم خواهد کرد

براساس گفته‌های رسمی استدیوی Quantic Dream، این استدیوی فرانسوی احتمالا دیگر عناوین انحصاری پلی استیشن تولید نخواهد کرد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰

کوانتیک دریم (Quantic Dream) یکی از استدیوهای محبوب در بین گیمرهاست و عمدتا به ساخت عناوین انحصاری پلی استیشن به سبک و سیاق خاص خود شهرت دارد. حال به نظر می‌رسد که شرکتی چینی به نام NetEase در این استدیو سرمایه گذاری کرده است؛ اقدامی که منجر به مولتی پلتفرم شدن بازی‌های آینده این تیم خواهد شد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

کوانتیک دریم (Quantic Dream) تا به امروز عناوین بسیار جذابی همچون Heavy Rain، Beyond: Two Souls و البته Detroit: Become Human را برای کنسول بازی پلی استیشن عرضه کرده است و می‌توان گفت که همگی آن ها با استقبال و فروش نسبتا خوبی مواجه شده اند. حال در همین میان یک شرکت چینی به نام NetEase تصمیم گرفته که در این استدیو سرمایه گذاری داشته باشد و اگرچه در ظاهر مورد عجیبی به نظر نمی‌رسد، اما این موضوع می‌تواند به معنای آن باشد که کوانتیک دریم (Quantic Dream) دیگر بازی “انحصاری” برای پلتفرم پلی استیشن نخواهد ساخت. درطی مصاحبه‌ای با مدیرعامل این استدیوی فرانسوی، آقای Guillaume de Fondaumiere، او چنین اظهاراتی داشته است:

ما همچنان به ساخت عناوین تازه بر روی پلی استیشن خواهیم پرداخت؛ پلتفرمی که دوستش داریم و با آن آشنایی خوبی داریم، اما ما همچنین به ساخت بازی بر روی سایر پلتفرم‌ها نیز فکر می‌کنیم تا بتوان عناوین خود را برای گیمرهای بیشتری فراهم سازیم. مسلما این یک تغییر حرکت محسوس پس از ۱۲ سال کار با پلی استیشن است، اما ما ایمان داریم که می‌توانیم علاوه بر ساخت بازی‌های مولتی پلتفرم، کیفیت بالای بازی‌هایمان را نیز حفظ کنیم. 

در مورد عنوان بعدی این تیم، بنیان گذار استدیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) یعنی آقای دیوید کیج بر این باور است که صحبت راجب رونمایی از پروژه بعدی بسیار زود است، هرچند که پیش از این وی به طور رسمی اعلام کرده بود که این تیم درحال کار بر روی یک پروژه فوق العاده هستند. نظر شما چیست؟ این حرکت چه نتایجی برای سونی به همراه خواهد داشت؟ آیا دوست دارید که عناوین استدیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) را بر روی پلتفرم‌های دیگر نیز ببینید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)