خانهاخبار
سرویس استریم محتوای ویدیویی اپل تا اواسط ماه آوریل راه‌اندازی خواهد شد

سرویس استریم محتوای ویدیویی اپل تا اواسط ماه آوریل راه‌اندازی خواهد شد

بنابر اطلاعات منتشر شده، اپل قصد دارد سرویس استریم محتوای ویدیویی خود را تا کمتر از ۳ ماه دیگر راه اندازی کند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
پس از عرضه سرویس اپل موزیک، اهالی کوپرتینو به موفقیت‌های زیادی دست یافتند و همین موضوع باعث شد که اپل تمرکز زیادی بر روی سرویس‌ها و خدمات خود داشته باشد. در همین میان، صحبت‌های زیادی پیرامون یک سرویس استریم ویدیو انجام شده و حال‌ گزارش‌های جدید حاکی از آنند که این سرویس اپل تا سه ماه دیگر شروع به کار خواهد کرد. در ادامه با ما همراه شوید. 

درحال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد سرویس استریم محتوای اپل وجود دارد، البته به جز اینکه اپل قصد دارد محتواهای اختصاصی بسیار زیادی را در اختیار کاربران بگذارد. حال بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت‌های و استدیوهای همکار با اپل، آن‌ها موظف شده اند که تمام محتویات خود را تا اواسط ماه آوریل سال جاری آماده کنند. این سرویس استریم محتوای اپل در واقع می‌تواند رقیبی برای شرکت‌هایی همچون نت‌فلیکس باشد و اگرچه اطلاعات مشخصی راجب قیمت گذاری این سرویس نیست، اما اپل می‌تواند با محتوای اختصاصی و قیمت مناسب به رقیبی جدی برای سایر شرکت‌ها تبدیل شود. تیم کوک، مدیرعامل اپل نیز درطی یک مصاحبه به طور رسمی اعلام کرده بود که این شرکت‌، سرویس‌های مهمی را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی خواهد کرد.

image

در نظر داشته باشید که ماه آوریل قرار است ماه شلوغی برای سرویس‌های این چنینی باشد؛ انتظار می‌رود که شرکت دیزنی در تاریخ ۱۱ آوریل از سرویس استریم محتوای اختصاصی خود با نام Disney+ رونمایی کند و اگرچه این سرویس تا پایان سال جاری عرضه نخواهد شد، اما به هرحال حضور شرکتی همچون دیزنی می‌تواند رقابت را برای اپل و سایر شرکت‌ها سخت‌تر کند. همانطور که گفتیم، برگ برنده در این میدان رقابت، قیمت‌گذاری مناسب و محتوای عالی است و بنابر شایعات منتشر شده، اپل با استدیوها و شرکت‌های بسیار زیادی قرارداد بسته تا بتواند اکوسیستم محتوای خود را تقویت کند. نظر شما چیست؟ آیا سرویس استریم محتوای اپل موفق ظاهر خواهد شد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)