خانهاخبار
سامسونگ از Galaxy M10 و M20 پرده برداشت

سامسونگ از Galaxy M10 و M20 پرده برداشت

اولین میان رده‌های تازه سامسونگ از خانواده Galaxy M سرانجام معرفی شدند. این گوشی‌ها Galaxy M10 و M20 نام دارند و فعلا قرار است تنها در بازار هند عرضه شوند.
۱۳۹۷/۱۱/۸

سامسونگ میان رده‌های تازه Galaxy M خود را امروز در هند معرفی کرد تا بدین ترتیب بر سایر سازندگان موفق چینی مانند هوآوی و شیائومی غلبه کند. دو گوشی تازه Galaxy M10 و M20 هر دو از پنل نمایش تازه سامسونگ به نام Infinity-V با ناچ قطره‌ای بهره می‌برند و برای جانشینی برخی از میان رده‌های قبلی خانواده Galaxy A طراحی شده‌اند. سامسونگ مشخصا کاربران جوان را با میان رده‌های Galaxy M خود مورد هدف قرار داده است و به همین خاطر برای عرضه آن‌ها در هند هم با آمازون همکاری می‌کند.

image

گوشی هوشمند تازه Galaxy M20 پنل نمایش 6.3 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2340 و نسبت نمایش 19.5:9 دارد و از پردازنده اگزینوس 7904 قدرت می‌گیرد. سامسونگ دو نسخه از این گوشی را با کانفیگ متفاوت در اختیار بازار هد قرار می‌دهد. اولین نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و نسخه سطح بالاتر هم از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. جالب است بدانید که سازنده این گوشی آن را به باتری بزرگی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز کرده است و بدین ترتیب انتظار می‌رود که دوام باتری در این گوشی میان رده و تقریبا ارزان قیمت بازار بسیار رضایت بخش باشد.

image

میان رده Galaxy M10 پنل نمایش 6.22 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1520 و نسبت نمایش 19.5:9 دارد و همچنین از پردازنده اگزینوس 7870 قدرت می‌گیرد. ظرفیت باتری هم در این مدل 3400 میلی آمپر ساعت است. هر دو میان رده تازه سامسونگ به ماژول دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز شده‌اند. لنز استاندارد آن‌ها 13 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.9 در نظر گرفته شده و لنز دوم هم 5 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.2 و ویژگی زاویه باز است. Galaxy M10 و M20 همچنین از حسگر فیزیکی اثر انگشت در پنل پشتی، پورت ارتباطی USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری بهره می‌برند.

هر دو دستگاه مذکور اهمیت ویژه‌ای برای سامسونگ دارند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که شیائومی در سال 2017 موفق شده است بخش عمده سهم سامسونگ را در بازار هند از آن خود کند و آن را در سال 2018 هم همچنان در دست خود نگه دارد.

image

سامسونگ مدتهاست در تلاش است تا در بازار مهم هند با سازندگان چینی محبوب رقابت کند و حالا این رقابت میان سامسونگ و شیائومی سنگین‌تر شده است. عرضه گوشی‌های Galaxy M می‌تواند به قدری برای سامسونگ موفقیت آمیز باشد که به آن کمک کند در سال 2019 و پس از آن دوباره رتبه اول را در بازار هند به دست آورد.

گوشی هوشمند Galaxy M10 قرار است به قیمت 112 دلار روانه بازار هند شود و M20 هم تنها 155 دلار در این بازار قیمت داشته باشد. این گوشی‌ها هر دو در رنگ‌های آبی اقیانوسی و مشکی تولید شده‌اند و از تاریخ 5 فوریه هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد.ک

۱۳۹۷/۱۱/۱۵
با عرض سلام و خسته نباشید
با این روندی که سامسونگ در قیمت گذاری گوشیهاش در پیش گرفته و امیدواریم همینطور ادامه پیدا کنه در سال جدید میلادی به عنوان شماره 1 بهترین و برترین شرکت گوشی سازی را از ان خود خواهد کرد.
اما شرکت اپل با این روندی که در پیش گرفته در قیمت گذاری گوشیهاش اگه در سال جدید میلادی بخواد گوشی وارد بازار کنه باید بالای 30 میلیون تومان باشه که این خودش معلوم این شرکت فروش خوبی نخواهد داشت و رو به سقوط حرکت خواهد کرد. با تشکر

حبیب

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
ردمی نوت 7شیائومی فقط رخش می ارزه به کل این گوشی بماند سخت افزارش که قورت میده اینو یا می 8 لایت همه جوره میخوره اینو سامی جون جو نده پرچمدارات در مقابل پرچمداران چینی عددی نبود حالا اومدی میانرده رو کنی بیشتر شبیه شوخیه

حبیب

۱۳۹۷/۱۱/۱۳
چجوری حساب کردی پرچمدار 2018 مال سامسونگ بود یسر بزن یوتیوب مقایسه پرچمدارانت باگوشیهای وان پلاس شیائومی زت تی ای هواوی ببین بعد نظر بدین شیائومی هواوی وغیره میانرده هایی دارن که ادم مات میمونه اونوقت ببینید سامی جون شما یه میانرده متوسط رو به پائین زده چه جوی میدین شما

علی

۱۳۹۷/۱۱/۹
با این قیمت های زیر 200دلار و استفاده از دوربین دوگانه، صفحه کم حاشیه و پورت تایپ سی و باتری 5000میل‌آمپر سامسونگ بازار میان رده رو از چینی ها پس میگیره. بازار پرچمدار هم که سال 2018 مال سامسونگ بود و چینی‌ها نتونستن رقابت کنن

ابوالفضل

۱۳۹۷/۱۱/۹
بیشتر شبیه گوشی های هوایی هست تا سامسونگ :weird: