خانهاخبار
تبلیغ جدید گوگل به مقایسه قابلیت Night Sight پیکسل 3 و آیفون XS می‌پردازد

تبلیغ جدید گوگل به مقایسه قابلیت Night Sight پیکسل 3 و آیفون XS می‌پردازد

معاون بخش بازاریابی محصولات گوگل با انتشار تصویری تبلیغاتی به مقایسه قابلیت Night Sight پیکسل 3 و سیستم عکاسی دستگاهی موسوم به Phone X پرداخت که همان آیفون XS است.
۱۳۹۷/۱۱/۸

قابلیت Night Sight در ماه نوامبر برای همه دستگاه‌های پیکسل منتشر شد و خیلی از کاربران را به وجد آورد. گوگل در مراسم معرفی پیکسل ۳ این قابلیت را با روش عکاسی آیفون XS مقایسه کرد و حالا هم با کمپین تبلیغاتی جدید خود قصد دارد به این کار ادامه دهد.

معاون بازاریابی محصولات گوگل دیروز با انتشار تصویری به مقایسه پهلو به پهلوی دو عکسی پرداخت که یکی با پیکسل ۳ و دیگری با دستگاهی تحت عنوان Phone X گرفته شده است.

البته در گوشه پایین تصویر سمت چپ، مثل تصویری که در رویداد معرفی پیکسل ۳ نمایش یافت، نوشته شده که این عکس با آیفون XS گرفته شده است. در این مقایسه، به خوبی می‌توانیم چهره و بدن سوژه را در تصویر پیکسل ببینیم، ولی تشخیص جزئیات چهره عکسی که با آیفون گرفته شده تقریبا غیرممکن است. در عکس سمت راست، همان طور که از Night Sight انتظار می‌رود، آسمان روشن‌تر شده و با بخارهای سفیدی که در آن پیداست تقریبا به رنگ خاکستری درآمده است.

تکنیک گوگل از نظر نورپردازی روشنایی پس‌زمینه را کم‌رنگ می‌کند، اما اگر هدف ثبت کردن سوژه‌ای در پیش‌زمینه باشد، روش انجام این کار فرق می‌کند.

image

با توجه به این که قابلیت Night Sight با پیکسل ۳ عرضه نشد، این قابلیت از ابتدا در تبلیغات گوگل حاضر نبود. با این حال تبلیغی که در اواخر ماه نوامبر منتشر شد بر معایب استفاده از فلش و مزایای به‌کارگیری از سیستم یادگیری ماشینی برای تعدیل رنگ‌ها تاکید داشت. علاوه بر این، Night Sight تصاویر مختلف را با یکدیگر ادغام می‌کند تا از محو شدن عکس‌ها در صورت حرکت جلوگیری کرده و تصویر را روشن‌تر کند تا خروجی کار در نهایت تمیز و باکیفیت باشد.

تبلیغ دیروز گوگل حاوی لوگوی رنگی حرف G است که البته کمی خشک و ساده است. این تبلیغ برای بیلبوردها یا سایر مدیوم‌های چاپی بزرگ مناسب است، ولی این احتمال هم وجود دارد که این تصویر بخشی از یک ویدیوی طولانی‌تر باشد. با توجه به این که هفته آینده رویداد بزرگ Super Bowl LIII را در آمریکا در پیش داریم، احتمالا گوگل برای این مسابقه پرطرفدار برنامه‌های خوبی تدارک دیده است.

تصویر زیر مربوط به رویداد معرفی پیکسل 3 است:

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)