خانهاخبار
اولین گوشی سامسونگ با پنل Infinity-O به بازار جهانی معرفی شد

اولین گوشی سامسونگ با پنل Infinity-O به بازار جهانی معرفی شد

گوشی هوشمند Galaxy A8s که پیش از این برای بازار چین معرفی شده بود، حالا قرار است تحت عنوان Galaxy A9 Pro به بازارهای جهانی راه پیدا کند. این گوشی از طراحی ظاهری مدرن بهره می‌برد و دوربین اصلی سه گانه دارد.
۱۳۹۷/۱۱/۷

سامسونگ چندی پیش گوشی Galaxy A8s را به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به پنل نمایش Infinity-O معرفی کرد. این غول تکنولوژی روز گذشته از همان دستگاه هوشمند این بار تحت عنوان Galaxy A9 Pro برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این گوشی ابتدا برای بازار چین عرضه شد اما به نظر می‌رسد که سازنده‌اش به خوبی متوجه نیاز بازار به چنین دستگاهی شده و قصد دارد آن را به زودی به قیمت 540 دلار روانه سایر کشورها کند. انتظار می‌رود که در خلال هفته‌های آینده شاهد ورود تدریجی Galaxy A9 Pro به کشورهای دیگری به جز بازارهای آسیایی باشیم اما ممکن است که قیمت نهایی این مدل کمی با قیمت تقریبی مذکور متفاوت باشد.

image

همان‌طور که گفتیم، Galaxy A9 Pro همان Galaxy A8s است که نامش تغییر پیدا کرده اما سایر مشخصاتش بدون تغییر باقی مانده است. بدین ترتیب Galaxy A9 Pro با صفحه نمایش 6.4 اینچی  فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 عرضه می‌شود که البته پنل نمایش آن هم بریدگی سوراخ مانند کوچکی به اندازه لنز دوربین سلفی دارد. این گوشی تازه همچنین از 6 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 710 هم قدرت می‌گیرد.

در پنل پشتی گوشی مذکو سیستم دوربین سه گانه تعبیه شده است که شامل لنز استاندارد 24 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.7، لنز تله فوتو 10 مگا پیکسلی با قدرت بزرگنمایی 2 برابر و لنز سوم 5 مگا پیکسلی از نوع عمق تصویر می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم، بریدگی سوراخ مانند پنل جلو میزبان دوربین سلفی تکی شده است که لنز 24 مگا پیکسلی دارد.

 

Galaxy A9 Pro یک میان رده سطح بالای تازه از سامسونگ است اما این غول تکنولوژی آن را به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز نکرده و به جای این ترند محبوب همچنان شاهد تعبیه حسگر فیزیکی در پنل پشتی دستگاه هستیم. این گوشی همچنین به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو مجهز شده است که کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد؛ چراکه ماه‌ها از انتشار نسخه نهایی اندروید پای می‌گذرد. به نظر می‌رسد که این نسخه نرم افزاری تازه همچنان برای توسعه پرچمداران در اولویت سامسونگ باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محسن

۱۳۹۷/۱۱/۷
قیمتش واقعا گرونه واقعا !!!!
به نظرم خرید honor view 20 به صرفه تره با قیمت 445 دلاری

Genius Man

۱۳۹۷/۱۱/۷
چرا یه گوشی بدردنخور میان‌رده باید 540 دلار قیمت داشته باشه؟!
واقعا حیف سخت‌افزاری که داره
با این گوشی‌ها مقایسه کنید و تفاوت رو ببینید A8s حتی در حد ایناهم نیست:
Nova 4 سخت افزار قدرتمند و زیبا از هر نظر
Honor View 20 ملکه زیبایی که حرف واسه گفتن نزاشته
Asus Zenfone 5 خارق‌العاده ترین میانرده
Oppo R17 نیازی به تعریف نداره خودتون سرچ کنید ببینید
Nokia 8.1 زیبا و پرقدرت و با کیفیت
تازه با قیمتی که در بازار کشورمان خواهد داشت بهترین پرچمدار رو میتونید باهاش تهیه کنید
اصلا اصلا ارزش خرید نداره دقیقا مثل A9 2018 که قیمتش حدود ۵ میلیون تومان هست.
ببین با این مبلغ چه پرچمدارهایی میتونید تهیه کنید!
منصفانه نیست امروزه حداکثر بالای ۳ تومن واسه یه میانرده هزینه کنی...

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۷
تا چند وقت دیگه، میان‌رده هم نمیشه بخری، نمیدونم چه گِلی باید بگیریم سرمون?‍♂️

رسول

۱۳۹۷/۱۱/۷
اصلا من نمیدونم سامسونگ حالش خوب نیست این همه کار رو گوشی انجام میده و اخرش تو بروز رسانی اندروید مشکل داره...