خانهاخبار
مایکروسافت در جدیدترین به روز رسانی خود سرویس پیام کوتاه، به اشتراک گذاری فایل OneDrive و موارد دیگری را اضافه کرده است

مایکروسافت در جدیدترین به روز رسانی خود سرویس پیام کوتاه، به اشتراک گذاری فایل OneDrive و موارد دیگری را اضافه کرده است

مایکروسافت همیشه نشان داده است که برای کاربرانش برنامه‌های متنوعی دارد. این شرکت این بار با اسکایپ شما را شگفت زده می‌کند.
۱۳۹۷/۱۱/۷

مایکروسافت یک به روز رسانی بزرگ برای اسکایپ ارائه می‌دهد که طی آن بسیاری از ویژگی‌های جدید اضافه شده و موارد بسیاری نیز بهبود یافته است. مهمترین گزینه این است که پیامک‌هایتان را در اسکایپ دریافت کنید، البته به شرطی که شماره شما و فرد تماس گیرنده در این برنامه تنظیم شده باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم اضافه شده، توانایی به اشتراک گذاری فایل‌ها با OneDrive به طور مستقیم از مکالمات شما در اسکایپ است. گزینه جدید با کلیک روی دکمه «+» می‌تواند افزودنی‌ها را در یک مکالمه قابل دسترسی کند. برخی از تغییرات دیگر شامل پانل تماس جدید است که کاربران اسکایپ به وسیله آن کنترل بیشتر و گزینه‌های اضافی برای سفارشی کردن مخاطبین خود خواهند داشت. شما می‌توانید از این پس یک شماره تلفن را به مخاطبی موجود از لیست دوستان خود اضافه کنید.

image

همچنین در حال حاضر اسکایپ افرادی را در هنگام مکالمات به شما معرفی می‌کند که ممکن است آنها را بشناسید. یک ویژگی جدید معرفی شده نیز کاربران اسکایپ را قادر می‌سازد تا با استفاده از آیکون برنامه، یک مکالمه سریع را شروع کنند. در واقع، ویژگی جدید به کاربران اسکایپ اجازه می‌دهد تا به مکالمات اخیر خود دسترسی داشته باشند، تماس جدیدی برقرار کنند یا حتی وضعیت حضور خود را نیز تغییر دهند.

هنگامی که از داده‌ها استفاده می‌کنید، اسکایپ به شما اجازه می‌دهد هر زمان که برنامه به صورت خودکار عکس ها را دانلود می‌کند یا Wi-Fi یا داده تلفن همراه را انتخاب می‌کند، می‌توانید همه موارد را دانلود نکنید. قبل از اینکه آخرین نسخه اسکایپ را امتحان کنید، لازم به ذکر است که قابلیت پیامک تنها در ایالات متحده قابل دسترسی می‌باشد. همچنین برخی از این ویژگی‌های جدید مانند میانبرهای برنامه، تنها در دستگاه‌های اندرویدی در دسترس هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)