خانهاخبار
آیا نام پیکسل واچ لو رفت؟!

آیا نام پیکسل واچ لو رفت؟!

در توییتی که به تازگی شاهد آن هستیم، کد نام دو محصول جدید گوگل با عناوین Salmon و Medaka منتشر شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۷

همان طور که می‌‌دانید، گوگل معمولا از نام‌های رمزی برای اشاره به محصولات خود کمک می‌گیرد. در توییتی که جدیدا توسط یک کاربر سوییسی منتشر شده، نشانه‌‌هایی از دو محصول جدید گوگل با کد نام‌های Salmon و Medaka به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد Medaka به ساعت هوشمند گوگل یا همان پیکسل واچ اشاره داشته باشد. در این توییت چنین عنوان شده که هیچ یک از محصولات یاد شده، از نمایشگر برش خورده بهره نبرده و به این ترتیب، به ناچ (Notch) مجهز نیستند.

در ادامه این توییت، دو کد نام Bonito و Sargo نیز به چشم می‌خورد که برخی افراد معتقد هستند که به پیکسل 3 Lite و پیکسل 3 XL لایت اشاره دارند و برخی دیگر از صاحب نظرام، بر این باورند که دو کد نام یاد شده مخصوص پیکسل 4 و Pixel 4 XL هستند.

image

در ماه اکتبر سال گذشته، برخی تحلیل گران معتقد بودند که گوگل در رویداد Made by Google از پیکسل واچ رونمایی می‌کند، اما این اتفاق هرگز روی نداد. مدیر ارشد بخش مهندسی کمپانی گوگل در اظهارات خود پیرامون Wear OS به این موضوع اشاره کرد که آنها در حال کار روی این پلتفرم هستند تا قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا اولین نسخه پیکسل واچ را زمانی به بازار عرضه نماید که Wear OS به حد مطلوبی از پیشرفت رسیده و توانایی رقابت با اپل واچ و گلکسی واچ را داشته باشد. گوگل به تازگی، تکنولوژی IP را از کمپانی Fossil با مبلغ 40 میلیون دلار خریداری کرده و قصد دارد تا از آن در ساعت هوشمند خود بهره گیرد.

چند روز بعد از اتفاق یاد شده، گواهی FDA برای Verily Study Watch، ساعت هوشمند تولید شده توسط آلفابت که شرکت زیرمجموعه گوگل به حساب می‌آید، صادر شد. بر اساس این مدرک، امکان استفاده از الکتروکاردیوگرام در محصول یاد شده فراهم می‌شود. بد نیست بدانید که Study Watch هرگز در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت و همان طور که از نام آن پیداست، تنها در موسسات تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)