خانهاخبار
احتمال معرفی ساعت هوشمند Galaxy Sport سامسونگ در آینده نزدیک

احتمال معرفی ساعت هوشمند Galaxy Sport سامسونگ در آینده نزدیک

به نظر می‌رسد که یک ساعت هوشمند تازه سامسونگ از خانواده Galaxy در نوبت معرفی باشد. صدور مجوز FCC برای این گجت هوشمند از احتمال معرفی ساعت Galaxy Sport در آینده نزدیک خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۱/۷

جانشین تازه گجت هوشمند Gear Sport سامسونگ مجوز FCC دریافت کرده و یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک‌تر شده است. پیش از این هم گزارش‌های مرتبطی منتشر شده بودند که نشان می‌دادند سامسونگ یک ساعت هوشمند با نام تجاری گلکسی را در نوبت معرفی دارد. حالا که این گزارش منتشر شده است، به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند در کنار گوشی‌های پرچمدار خانواده گلکسی اس 10 و در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) رسما معرفی شود.

image

البته مراسم اصلی رونمایی ممکن است بعد از معرفی خانواده گلکسی اس 10 برگزار شود، چراکه سامسونگ معمولا ساعت‌های هوشمند را در کنار سری اس معرفی نمی‌کند. جانشین تازه Gear Sport با نام تجاری Galaxy Sport هم احتمالا مانند نسل قبلی با تمرکز بر قابلیت‌های پایش سلامت و امکانات ورزشی توسعه یافته است و سطح پایین‌تر از ساعت‌های هوشمند پرچمدار سازنده مانند Galaxy Watch خواهد بود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 و همچنین اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ ستارگان اصلی رویداد این سازنده باشند.

ساعت هوشمند Galaxy Sport با اسم رمز Pulse از 4 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از دستیار هوشمند بیکسبی بهره می‌برد. این گجت تازه قرار است در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و سبز معرفی شود. همچنین ممکن است که سامسونگ نسخه‌هایی هم از مچ بند سلامت Gear Fir و هدفون‌های بی سیم IconX را در دست توسعه داشته باشد اما زمان معرفی و عرضه این محصولات هنوز مشخص نشده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)