خانهاخبار
گوشی خود را با گلکسی اس 10 سامسونگ شارژ کنید!

گوشی خود را با گلکسی اس 10 سامسونگ شارژ کنید!

پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ ماه آینده رسما معرفی می‌شوند و تازه‌ترین خبر مرتبط با آن‌ها نشان می‌دهد که احتمالا از قابلیت شارژ کردن سایر گوشی‌ها به صورت بی سیم هم پشتیبانی می‌کنند.
۱۳۹۷/۱۱/۶

چند روز پیش گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که خانواده پرچمداران تازه گلکسی اس 10 نه تنها از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند، بلکه قادر خواهند بود در شرایط خاص به عنوان شارژر هم عمل کرده و سایر دستگاه‌ها را شارژ کنند. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این قابلیت جالب توجه را از هوآوی کپی کند؛ چراکه این غول تکنولوژی چینی چندی پیش با رونمایی از پرچمداران Mate 20 خود از امکان شارژ معکوس هم پرده برداشت.

image

تصویری هم مرتبط با این موضوع از متریال تبلیغاتی منتسب به گلکسی اس 10 در کره جنوبی منتشر شده است. در فلایر تبلیغاتی گلکسی اس 10 مشخصا به امکان شارژ بی سیم معکوس تحت عنوان Reverse Wireless Charging اشاره شده است. شایعه شده است که تکنولوژی مذکور از استاندارد شارژ Qi بهره می‌برد که سامسونگ هم بیش از 5 سال است در شکل و قالب‌های متفاوتی از آن در توسعه محصولات خود استفاده کرده است. براساس ادعای برخی منابع، سامسونگ احتمالا این قابلیت را تحت عنوان PowerShare معرفی خواهد کرد.

ترندی تازه در دنیای موبایل

همان‌طور که گفتیم، هوآوی سال گذشته با رونمایی از پرچمدار Mate 20 Pro آن را همچنین به عنوانی پاور بانکی برای سایر گوشی‌ها معرفی کرد. این قابلیت هنوز با قدرت زیادی فراگیر نشده است اما گفته می‌شود که علاوه بر سامسونگ، هوآوی همچنان قصد دارد که از آن در توسعه پرچمداران P30 هم استفاده کند.

image

به نظر می‌رسد سامسونگ و هوآوی که از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا هستند، حالا در حال تدارک برای توسعه ترندی تازه در بخش موبایل باشند.

قابلیت PowerShare تنها یکی از ویژگی‌هایی به شمار می‌رود که سامسونگ قصد دارد آن را در خانواده گلکسی اس 10 خود به کار ببرد. به نظر می‌رسد که ایت غول تکنولوژی همه تلاش خود را در توسعه این خانواده به کار بسته است تا فروش کمتر از انتظار خانواده‌های اس 9 و نوت 9 را امسال جبران کند.

سامسونگ با رونمایی از Galaxy A8s خود رویکردی تازه را در طراحی ظاهری وب آغاز کرد و انتظار می‌رود که خانواده پرچمداران گلکسی اس 10 هم با چنین رویکردی توسعه یابند. علاوه بر این موارد همچنین انتظار می‌رود پرچمداران مذکور اولین گوشی‌های هوشمندی باشند که به حسگر اثرانگشت از نوع اولتراسونیک مجهز می‌شوند. گفته می‌شود که حسگرهای اولتراسونیک از حسگرهای اپتیکال پیشرفته‌تر و سریع‌تر هستند و دقت بیشتری هم دارند. خانواده پرچمداران گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) رسما معرفی می‌شوند و احتمالا از اواسط ماه مارس هم به بازار راه پیدا می‌کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

دانشمند

۱۳۹۷/۱۱/۶
تو سه ماه اخیر هواوی ده دوازده باز از رو اپل و سامسونگ اسکی رفته جیکتون در نیومد حالا چرا صداتون در امومد ها سایت رو پولی کنید ولی از برندا پول نگیرید پول میدم که اخبار رو صحیح بشنویم