خانهاخبار
تصاویر رندر تازه از پرچم‌دار Xperia XZ4 سونی با نسبت تصویر 21:9

تصاویر رندر تازه از پرچم‌دار Xperia XZ4 سونی با نسبت تصویر 21:9

پرچمدار Xperia XZ4 سونی در تصاویر رندری متعددی به نمایش درآمده است تا نسبت تصویر 21:9 را بار دیگر تأیید کند. این گوشی سطح بالا ماه آینده رسما معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۱/۶

انتظار می‌رود که سونی گوشی هوشمند Xperia XZ4 را به عنوان یکی از پرچمداران امسال خود معرفی کند. البته این غول تکنولوژی ژاپنی هنوز رسما اعلام نکرده که گوشی مذکور را دقیقا چه تاریخی معرفی خواهد کرد اما مدت‌هاست که شاهد انتشار خبرها و تصاویر رندر متعددی منتسب به Xperia XZ4 هستیم. همچنین پیش از این شایعه شده بود که کمپانی سازنده ممکن است Xperia XZ4 را تحت عنوان و نام تجاری دیگری معرفی کند اما ظاهرا چنین شایعه‌ای دیگر صحت ندارد. تازه‌ترین خبر درباره این پرچمدار تازه تصویری است که Xperia XZ4 را با صفحه نمایش روشن و منوی خانه به نمایش می‌گذارد.

image

مهم‌ترین و برجسته‌ترین نکته در طراحی این گوشی نسبت تصویر 21:9 و کشیدگی پنل جلوی آن است. این گوشی همچنین به ژست‌های راهبری سیستم عامل اندروید 9.0 پای مجهز شده است. در تصاویر رندری پیش رو خط کشیده و تقریبا عریضی در کناره صفحه دیده می‌شود که ممکن است Side Sense سونی باشد. تکنولوژی Side Sense سونی ابتدا در Xperia XZ3 معرفی شد و کاربران را قادر می‌سازد تا با دو بار ضربه زدن بر کناره گوشی فهرستی از میانبرهای اپلیکیشن‌هایی که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند را به نمایش درآورند.

این تصاویر رندر تازه همچنین Xperia XZ4 را با دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی به نمایش می‌گذارند. سونی برخلاف سایر رقیبان خود در کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش محصولات هوشمندش چندان جدی برخورد نکرده است اما باتوجه به تصاویر رندر پیش رو به نظر می‌رسد که Xperia XZ4 قرار است با طراحی ظاهری متفاوتی نسبت به گذشته توسعه یابد و حاشیه‌های بالا و پایین پنل جلوی آن کاهش پیدا کنند. کمپانی سونی قصد دارد ماه آینده در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 از پرچمدار تازه Xperia XZ4 پرده بردارد. این سازنده ژاپنی تأیید کرده است که رویداد رسمی خود را 25 فوریه برگزار خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

king m4m

۱۳۹۷/۱۱/۶
چرا اینجوری کردن امسال !