خانهاخبار
صدور مجوز تازه برای گوشی هوشمند Galaxy A50 سامسونگ

صدور مجوز تازه برای گوشی هوشمند Galaxy A50 سامسونگ

گوشی هوشمند Galaxy A50 یکی از تازه‌ترین میان رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود که به زودی معرفی می‌شود. صدور مجوز بلوتوث برای این مدل نشان می‌دهد که در آینده نزدیک شاده رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.
۱۳۹۷/۱۱/۶

سامسونگ حداقل 9 میان رده تازه را در نوبت معرفی دارد و به نظر می‌رسد که در این میان ابتدا شاهد رونمایی از گوشی هوشمند Galaxy A50 خواهیم بود. این گوشی حالا مجوز بلوتوث دریافت کرده است و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک رسما معرفی شود.

مجوز بلوتوث برای Galaxy A50 با شناسه SM-A505FN صادر شده است و نشان می‌دهد که از بلوتوث نسخه 5.0 با استاندارد مصرف بهینه انرژی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، طبق معمول برخی دیگر از مشخصات عمومی و داخلی گوشی در مجوز بلوتوث درج شده‌اند. البته پیش از این هم بسیاری از این قابلیت‌ها در گزارش‌ها و شایعه‌های قبلی مشخص شده بودند.

image

 

گوشی Galaxy A50 قرار است به پنل نمایش بزرگ Infinity-V مجهز شود و بدین ترتیب اولین گوشی هوشمند Galaxy A سامسونگ باشد که با این نوع پنل معرفی می‌شود. این پنل همچنین از حسگر اثرانگشت زیر صفحه بهره می‌برد.

براساس گزارش‌های قبلی پیش بینی می‌شود که Galaxy A50 از پردازنده داخلی اگزینوس 9610 قدرت بگیرد و بدین ترتیب در حد و اندازه اسنپ‌دراگون 660 که در Galaxy A9 (2018) به کار رفته است، ظاهر شود. میان رده مذکور همچنین با 4 گیگابایت رم توسعه می‌یابد و با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. انتظار می‌رود که  Galaxy A50 از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای بهره ببرد و همچنین باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت داشته باشد.

image

 

گزارش شده است که ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی Galaxy A50 مانند گوشی هوشمند Galaxy A7 (2018) به سه لنز مجزا مجهز خواهد شد. بدین ترتیب لنز اصلی 24 مگا پیکسلی استاندارد این ماژول با دو لنز زاویه باز و عمق تصویر همراه خواهد شد.

گفته می‌شود که Galaxy A50 ماه آینده و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 رسما معرفی خواهد شد. در حال حاضر قیمت دقیق این میان رده مشخص نیست اما پیش بینی می‌شود که سامسونگ آن را از ماه مارس روانه بازار کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)