خانهاخبار
لینکلن اویاتور با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

لینکلن اویاتور با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

لینکلن اویاتور در گذشته نه چندان دور به صورت رسمی معرفی شد. به تازگی قیمت این خودروی لوکس غول پیکر مشخص شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۷

لینکلن به عنوان یک برند سازنده خودروهای لوکس، در چند سال گذشته به فراموشی سپرده شده بود. در این میان همچنان فورد نسبت به این شرکت زیرمجموعه خود وفادار باقی مانده است. خودروی لینکلن اویاتور 2020 در ماه نوامبر سال گذشته میلادی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در معرض دید عموم قرار گرفت. به تازگی قیمت این خودرو به همراه قیمت تجهیزات مختلف آن توسط سازنده اعلام شده است. لینکلن اویاتور 2020 دارای قیمت پایه 52,195 دلار بوده که در این مبلغ، 1095 دلار برای حمل به مقصد نیز اضافه شده است. این خودرو در بالاترین نمونه خود و با تمام تجهیزات سفارشی، قیمتی نزدیک به 90 هزار دلار پیدا می‌کند.

خوشبختانه این خودرو به صورت استاندارد به یک موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر با توربوشارژر دوقلو مجهز شده است. این موتور قدرتی برابر با 400 اسب بخار و گشتاوری برابر با 542 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این خودرو دارای هات اسپات 4G LTE بوده، از سیستم‌های امنیتی فعال بهره می‌برد، دارای صفحه نمایش 10 اینچی لمسی است و به سیستم تهویه مطبوع سه کاناله مجهز شده است. از دیگر تجهیزات استاندارد این خودروی غول پیکر و لوکس می‌توان به صندلی‌های مجهز به سیستم گرم‌کن و سیستم ورود بدون کلید به خودرو اشاره کرد.

image

لینکلن اویاتور 2020 به صورت استاندارد به صورت محور عقب به فروش می‌رسد؛ با این حال می‌توان آن را مجهز به سیستم چهار چرخ محرک نیز سفارش داد. برای تصاحب این سیستم باید 2500 دلار مبلغ اضافه به شرکت لینکلن پرداخت کنید. در تریم بالاتر این خودرو، تریم Reverse شاهد قیمت پایه 56,190 دلار هستیم. در این تریم از رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی، دوربین 360 درجه، سیستم تهویه مطبوع چهار کاناله و سیستم صوتی Revel همراه با 14 بلندگو استفاده شده است. لینکلن اویاتور 2020 در این تریم به صورت استاندارد به صورت محور عقب است.

این خودرو با 4 تریم مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بالاترین تریم این خودرو، Black Label Grand Touring است که با قیمت 88,895 دلار فروخته می‌شود. این تریم به صورت استاندارد دارای سیستم هیبریدی است. در این نمونه شاهد حضور موتور 6 سیلندر بنزینی به همراه یک موتور برقی هستیم که در مجموع قدرتی برابر با 450 اسب بخار و گشتاوری برابر با 813 نیوتون متر تولید می‌کند. این خودرو در تریم Grand Touring دارای سیستم پلاگین هیبریدی بوده و با قیمت پایه 69,895 دلار به فروش می‌رسد.

image

لینکلن سعی کرده در تریم Black Label Grand Touring این خودرو با خودروهای آلمانی مطرح موجود در بازارهای جهانی رقابت کند. در این تریم شاهد حضور فناوری‌های زیای هستیم که در این میان می‌توان به سیستم Adaptive Suspension with Road Preview اشاره کرد. این سیستم به همراه دوربین‌های قرار گرفته در اطراف خودرو، سیستم تعلیق را کنترل و تنظیم می‌کند. تریم Opting این خودرو به همراه تمام تجهیزات، قیمت لینکلن اویاتور 2020 را به 90 هزار دلار افزایش می‌دهد.

لینکلن به صورت رسمی اعلام کرده نمونه پایه این خودرو و مدل مجهز به تریم Reverse آن در ابتدا، در اوایل تابستان سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. تریم‌های دیگر این خودرو در اواخر تابستان 2019 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در اوایل بهار، لینکلن سفارشات تمام تریم‌های این خودرو قدرتمند و غول پیکر را می‌پذیرد، بنابراین خریداران می‌توانند تریم مورد علاقه خود را پیش خرید کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)