خانهاخبار
افشای تصاویر زنده از پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ

افشای تصاویر زنده از پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ

تصاویر زنده تازه‌ای منتسب به پرچمداران گلکسی اس 10 منتشر شده و آن‌ها را در نماهای مختلفی به نمایش گذاشته است. به نظر می‌رسد که اغلب شایعه‌های اخیر درباره طراحی ظاهری اس 10 و اس 10 پلاس صحت داشته باشند.
۱۳۹۷/۱۱/۵

در خلال هفته‌های اخیر دائما شاهد انتشار تصاویر و گزارش‌های متعدد درباره خانواده تازه پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ بوده‌ایم. البته آغاز انتشار شایعه‌ها و خبرها به ماه‌ها پیش بازمی‌گردد اما با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی تعداد این خبرها هر روز بیشتر می‌شود. در گزارش قبلی هم اشاره کردیم که حداقل یکی از نسخه‌های خانواده کلکسی اس 10 از تکنولوژی بلاک چین پشتیبانی می‌کند.

آخرین گزارش درباره پرچمداران مذکور روز گذشته در قالب برخی تصاویر زنده توسط یک وبلاگ تکنولوژی آلمانی به نام AllAboutSamsung منتشر شد. این تصاویر پروتوتایپ‌هایی از گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس را در زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند.

اگر اخبار مربوط به پرچمداران گلکسی اس 10 را دنبال می‌کنید، احتمالا دیگر می‌دانید که این گوشی‌ها قرار است با پنل نمایش از نوع Infinity معرفی شوند و دوربین سلفی‌شان هم به شکل سوراخ در گوشه بالا سمت راست پنل جلو ظاهر شود. با توجه به تصاویر زنده پیش رو هم این شایعه‌ها بار دیگر مورد تأیید قرار می‌گیرند و علاوه بر این شاهد هستیم که دوربین سلفی در گلکسی اس 10 و مدل پلاس به ترتیب تکی و دوگانه خواهند بود.

AllAboutSamsung اطلاعات تازه‌ای درباره دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس 10 منتشر نکرده است اما بسیار جالب خواهد شد اگر در پنل پشتی هر دو مدل مذکور شاهد تعبیه ماژول اصلی مجهز به 3 لنز مجزا باشیم. در این باره بهتر است به یاد آوریم که گلکسی اس 9 به دوربین تکی مجهز شده بود مدل پلاس آن علاوه بر لنز اصلی از یک لنز ثانویه هم بهره می‌برد. البته حالا در این نسل تازه همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ یک نسخه ارزان قیمت و سطح پایین‌تر را هم به نام گلکسی اس 10 لایت معرفی کند و گفته می‌شود که پرچمدار ارزان مذکور احتمالا دوربین اصلی دوگانه خواهد داشت.

 

طراحی دوربین سلفی به شکل بریدگی سوراخ مانند در گوشه بالای پنل سامسونگ را قادر ساخته است تا حاشیه‌های پنل جلو را تا حد امکان کاهش دهد. البته همچنان حاشیه نواری بارک در قیمت پایین پنل دیده می‌شود، هرچند که سامسونگ آن را بسیار باریک‌تر از گذشته طراحی کرده است.

به طور کلی می‌توان ادعا کرد که گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس موجود در این تصاویر زنده مشابه و مطابق تصاویر رندری و شایعه‌های منتشر شده قبلی به نظر می‌رسند. این دو پرچمدار بزرگ از طراحی شکیل و مدرن به همراه صفحه نمایشی با نسبت بالا بهره می‌برند و پنل پشتی‌شان هم کاملا براق و خوش ساخت به نظر می‌رسد. خوشبختانه جک هدفون 3.5 میلی متری در طراحی هر دو مدل حفظ شده و پورت ارتباطی‌شان هم USB Type-C در نظر گرفته شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۱۱/۵
یعنی زشت تر از این وجود نداشت سامهنگ پیش خودش چی فکز کرده که این دو تا سوراخ رو می خواد بده بیرون حتما توقع فروش هم داره

فرهاد کلاسنگیانی

۱۳۹۷/۱۱/۵
ازین خوشگلترم گوشی داریم مگه؟
فکر کنم بالای ۱۵تومن باشه