خانهاخبار
نسخه 5G گلکسی S10 به حافظه داخلی با ظرفیت بالا مجهز می‌شود

نسخه 5G گلکسی S10 به حافظه داخلی با ظرفیت بالا مجهز می‌شود

از آنجا که رفته رفته به اول اسفند و رویداد Unpacked 2019 سامسونگ نزدیک می‌شویم، شایعات پیرامون گلکسی اس 10 روز به روز در حال افزایش است.
۱۳۹۷/۱۱/۳

همان طور که می‌دانید، سامسونگ قصد دارد تا رویداد Unpacked 2019 را در تاریخ اول اسفند ماه (20 February) برگزار کرده در جریان آن، کهکشانی های جدید خود، یعنی سری گلکسی S10 را به دنیای تکنولوژی معرفی کند.

برخی منابع خبری بر این باورند که در این کنفرانس، اولین محصول سامسونگ مبتنی بر نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) معرفی خواهد شد که یکی از مدل‌های سری S10 را شامل می‌شود. این محصول در ابتدا و تحت قرارداد اپراتور Verizon به بازار عرضه شده و پس از مدتی، در سراسر دنیا نیز عرضه خواهد شد.

تعداد زیادی از کاربران تمایل به استفاده از نسل پنجم شبکه مخابراتی دارند، اما از آنجا که هنوز تعداد محدودی از اپراتورها قادر به ارائه چنین خدماتی هستند، لذا عرضه گلکسی S10 مجهز به این تکنولوژی مطمئنا محدود خواهد بود. بد نیست بدانید که این نسخه از گلکسی اس 10 دارای قیمت بالایی خواهد بود که چنین اتفاقی نه تنها به خاطر مجهز بودن به 5G است، بلکه دلیل دیگر برای بالا بودن قیمت را می‌توان حافظه جانبی زیاد آن دانست. به گزارش SamMobile، حداقل حافظه جانبی برای این محصول 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

image

شایعات بر این باورند که محصول یاد شده به نمایشگر 6.7 اینچی، دوربین چهارگانه و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

سامسونگ را نمی‌توان تنها کمپانی عرضه کننده محصولی مبتنی بر نسل پنجم شبکه مخابراتی دانست. اما از آنجا که تکنولوژی 5G هنوز به صورت استاندارد در کشورهای مختلف درنیامده، لذا نمی‌توان روی فروش بالای این محصولات حساب باز کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۳
بهترین گوشی سال 2019 بدون شک

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۳
این نسخه انتخاب وُکلای پایه‌یک دادگستری، پزشکانِ اورولوژی، جراحان لیزر، فوقِ تخصص غدد لنفاوی، اتحادیه فروشندگان سوسیس و همبرگر، و... غیره خواهد بود

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۳
شاید بخاطر حافظه بالا وبزرگتر بودن باتری وصفحه نمایش فروشش بیشتر باشه