خانهاخبار
رایان رینولدز ساخت فیلم ددپول 3 را تایید کرد

رایان رینولدز ساخت فیلم ددپول 3 را تایید کرد

فیلم ددپول 3 ساخته می‌شود. این موضوع توسط بازیگر اصلی این موضوع، رایان رینولدز اعلام شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۳

شخصیت ددپول و مجموعه فیلم‌های آن هنوز زنده است. به تازگی بازیگر این شخصیت، رایان رینولدز برای افتتاحیه فیلم Once Upon a Deadpool در چین حضور پیدا کرده و خبر از ساخت فیلم ددپول 3 داده است. لازم به ذکر است؛ فیلم Once Upon a Deadpool در حقیقت نسخه مناسب گروه 13 سال فیلم ددپول 2 است. رایان رینولدز به این نکته اشاره کرده که مسیر فیلم ددپول 3 در مقایسه با دیگر قسمت‌های این مجموعه متفاوت خواهد بود.

بر اساس گزارشی جدید، رینولدز عمل جراحی دست چپ خود را برای حضور در چین و افتتاحیه فیلمش، لغو کرده است. این اولین باری محسوب می‌شود که یک فیلم سانسور شده از این مجموعه در چین اجازه پخش می‌گیرد و رینولدز از این موضوع به خوبی اطلاع دارد. در همین راستا رایان با حضور در مراسم افتتاحیه این فیلم پشتیبانی خود از این اقدام را نشان می‌دهد. رایان در رابطه با این موضوع گفته است:

یکی از رویاهای من برای چندین سال گذشته، اکران فیلم ددپول در بازار چین بود. این موضوع از اهمیت بالایی برای من برخوردار است بنابراین حتما باید به چین سفر می‌کردم.

فیلم Once Upon a Deadpool در چین با نام "ددپول 2: من خانواده‌ام را دوست دارم" شناخته می‌شود. در حالی که این فیلم فروش بسیار بالایی را در بازار چین تجربه نخواهد کرد، یک موفقیت بزرگ برای مجموعه فیلم ددپول محسوب می‌شود. رایان رینولدز در چین به این موضوع اشاره کرده که فیلم ددپول 3 در حال توسعه است و تیم این فیلم به دنبال داستان کاملا متفاوتی برای آن هستند.

image

همانطور که می‌دانید، دیزنی کمپانی فاکس را خریداری کرده است. با توجه به این موضوع، بسیاری از فیلم‌های محبوب و پرفروش هالیوود مانند X-Men و چهار شگفت انگیز توسط این کمپانی تولید می‌شود و ددپول نیز یکی از شخصیت‌های آن است و دیزنی کنترل آن را بر عهده می‌گیرد. دیزنی یک کمپانی سازنده فیلم‌‌های خانوادگی محسوب می‌شود، بنابراین احتمال کاهش خشونت در فیلم ددپول 3 وجود دارد. به نظر می‌رسد در این فیلم تغییرات زیادی رخ دهد که شاید مورد قبول علاقه‌مندان مجموعه فیلم Deadpool نباشد.

دیزنی مانند هر شرکت دیگری به پول و افزایش درآمد علاقه‌مند است. مجموع فروش فیلم‌های ددپول 1 و ددپول 2 در بازارهای جهانی تا به امروز برابر با 1.52 میلیارد دلار بوده که البته فروش فیلم ددپول 2 در بازار چین به این رقم اضافه می‌شود. با توجه به این موضوع، فیلم ددپول 3 از اهمیت بالایی برای دیزنی و همچنین رایان رینولدز برخوردار است. باید دید شرکت دیزنی چه تغییراتی در این فیلم اعمال می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)