خانهاخبار
ارزان‌ترین خودروهای SUV و کراس‌اوور 2019 در بازارهای جهانی کدامند؟

ارزان‌ترین خودروهای SUV و کراس‌اوور 2019 در بازارهای جهانی کدامند؟

خودروهای SUV و کراس‌اوور طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. در این مطلب به معرفی ارزان‌ترین آن‌ها برای سال 2019 می‌پردازیم.
۱۳۹۷/۱۱/۲

در گذشته خودروهای ارزان‌قیمت کیفیت پایینی داشتند ولی هم‌اکنون می‌توان با بودجه کم نیز یک خودروی مناسب و باکیفیت را خریداری کرد. در این میان خودروهای SUV و کراس‌اوور طرفداران زیادی در بازار دارند به گونه‌ای که باعث کاهش فروش خودروهای سدان شده‌اند. در این مطلب به معرفی ارزان‌ترین خودروهای SUV و کراس‌اوور با قیمتی کمتر از 22 هزار دلار می‌پردازیم، در ادامه همراه ما باشید. لازم به ذکر است؛ قیمت خودروها به ترتیب کاهش پیدا می‌کند به صورتی که آخرین خودروی این لیست، ارزان‌ترین است.

سوبارو کراس‌ترک 2.0i

image

قیمت: 21,895 دلار

کراس‌ترک یک خودروی کراس‌اوور محسوب می‌شود؛ با این حال در حقیقت نسخه بزرگتر خودروی هاچ‌بک سوبارو ایمپرزا است. این موضوع بد نیست چرا که ایمپرزا خود یک خودروی بسیار خوب است. این خودروی ژاپنی به یک موتور 4 سیلندر تخت مجهز شده است که قدرتی برابر با 152 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. قدرت موتور را نمی‌توان مزیت سوبارو کراس‌ترک دانست، در حقیقت کیفیت بالای ساخت و همچنین تجهیز آن به سیستم چهار چرخ محرک به صورت استاندارد ویژگی‌های ممتاز آن محسوب می‌شوند. این خودرو از گیربکس CVT بهره می‌برد که همراه با سیستم توزیع گشتاور به صورت الکترونیکی، عملکرد مناسب و مصرف سوخت بهینه را نوید می‌دهد.

شورولت تراکس

image

قیمت: 21,300 دلار

شورلت تراکس به ویژ‌گی‌های استاندارد مناسبی مجهز شده است. در این میان می‌توان به صفحه نمایش 7.0 اینچی لمسی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار‌پلی و اندروید Auto اشاره کرد. این خودرو در مقایسه با رقبای هم قیمت خود به سیستم‌های امنیتی فعال کمتری مجهز شده است. در حالت کلی نمی‌توان این خودرو را جذاب و یا دوست نداشتنی دانست. در صورتی که موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر آن که از توربوشارژر بهره می‌برد برای راننده آزاردهنده نباشد، شورولت تراکس را می‌توان یک گزینه مناسب برای خرید دانست.

تویوتا C-HR LE

image

قیمت: 20,995 دلار

تویوتا قیمت تریم LE خودروی C-HR را کاهش داده که این موضوع ارزش خرید آن را بیش از پیش افزایش می‌دهد. این خودرو از چرخ‌های فولادی و صندلی‌های پارچه‌ای بهره می‌برد و فناوری‌های کمی در آن استفاده شده است؛ با این حال تویوتا ویژگی‌های مناسبی را برای این تریم در نظر گرفته است. از میان این قابلیت‌ها می‌توان به ترمز خودکار اتوماتیک، سیستم هشدار خروج از خط و کروز کنترل به صورت استاندارد اشاره کرد. موتور این خودرو قدرت زیادی را تولید نمی‌کند؛ با این حال برای آن مناسب است. مصرف سوخت این خودرو را می‌توان بهینه ارزیابی کرد.

میتسوبیشی اوتلندر اسپرت SE

image

قیمت: 20,945 دلار

خودروی میتسوبیشی اوتلندر اسپرت قدیمی شده است. این شرکت ژاپنی توانسته با تغییراتی در طراحی ظاهری آن را بروز نگه دارد؛ با این حال طراحی کابین همچنان قدیمی محسوب می‌شود. تریم SE این خودرو برای سال 2019 به تجهیزات ایمنی فعال بیشتری در مقایسه با گذشته مجهز شده است، البته نمی‌توان از عملکرد میتسوبیشی در این بخش رضایت کامل داشت. این خودرو با توجه به قیمتش عملکرد مناسبی در زمینه فنی (موتور 2.0 لیتری) دارد؛ با این حال میتسوبیشی باید آن را در آینده نزدیک بازنشسته کند.

هوندا HR-V LX

image

قیمت: 20,520 دلار

اگرچه هوندا جعبه دنده دستی را از مدل بروزشده هوندا HR-V برای سال 2019 حذف کرده است؛ با این حال این خودرو ارزش خرید بالایی داشته و از ویژگی‌های مناسبی بهره می‌برد. نحوه طراحی صندلی‌های عقب این خود‌رو هوشمندانه بوده، به گونه‌ای که می‌توان آن را در حالت‌های مختلف جمع کرد و فضای حمل بار را افزایش داد. در سال‌های گذشته این خودرو مجهز به جعبه دنده دستی نیز روانه بازار می‌شد که قیمت کمتری داشت؛ با این حال هوندا HR-V هم‌ اکنون تنها با گیربکس خودکار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

مزدا CX-3 اسپرت

image

قیمت: 20,390 دلار

در این لیست، مزدا CX-3 اسپرت دارای بالاترین لذت رانندگی است، البته باید به فضای پای کم سرنشینان عقب و همچنین فضای کم صندوق نیز اشاره کرد. موتور 148 اسب بخاری این خودرو شاید قدرتمند نباشد؛ با این حال عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد و بسیار روان کار می‌کند. مزدا سیستم‌های امنیتی و فناوری‌های مناسبی را برای این خودروی کراس‌اوور ارزان قیمت خود در نظر گرفته است.

فورد اکو اسپرت S

image

قیمت: 19,995 دلار

در صورتی که خواهان خرید یک خودروی فورد مجهز به موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر و سیستم چهار چرخ محرک باشید، باید به شما بگوییم در این لیست خودروی مدنظر شما حضور دارد که البته قیمت آن بالاتر از 20 هزار دلار است. با پرداخت مبلغی کمتر از 20 هزار دلار خریداران به نسخه محور‌ جلوی این خودرو مجهز به موتور 3 سیلندر با حجم 1.0 لیتر دسترسی پیدا می‌کنند. در سال‌های اخیر شاهد عرضه خودروهای زیادی مجهز به موتور 3 سیلندر در بازارهای اروپایی بودیم، بنابراین فورد اکو اسپرت S عملکرد مناسبی دارد.

هیوندای کونا SE

image

قیمت: 19,990 دلار

هیوندای کونا در سال 2018 وارد بازار شد؛ با این حال سازنده کره‌ای آن تصمیم گرفته برای سال 2019 تغییرات مناسبی را در آن اعمال کند. تمام تریم‌های هیوندای کونا برای سال 2019 به صورت استاندارد دارای سیستم هشدار تصادف در جلو، سیستم کمکی نگهداری خودرو در میان خطوط و سیستم هشدار به راننده است. این خودرو از یک پورت USB اضافه در مقایسه با مدل قبلی بهره می‌برد. این خودرو در نمونه پایه به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری با امکان تولید 147 اسب بخار قدرت مجهز شده است. این خودروی کره‌ای از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

جیپ Renegade

image

قیمت: 18,750 دلار

در حال حاضر جیپ این خودرو را به صورت محور جلو با قیمت 18,750 دلار به فروش می‌رساند. این خودرو که از موتور 1.4 لیتری بهره می‌برد، فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و لذت رانندگی خوبی دارد. این خودرو برای آفرود مناسب نیست و مسلما خریداران این محصول کراس‌اوور از این موضوع اطلاع دارند.

نیسان کیکس S

image

قیمت: 18,540 دلار

نیسان کیکس به عنوان جایگزین جوک در برخی بازارها به فروش می‌رسد و چهره آن در مقایسه با برادرش برای عموم مردم جذاب‌تر است. این خودرو از یک موتور 4 سیلندر با امکان تولید 125 اسب بخار قدرت بهره می‌برد که مصرف سوخت بسیار بهینه‌ای دارد. نیسان کیکس S به صورت استاندارد از سیستم ترمز خودکار در مواقع اضطراری به صورت استاندارد بهره می‌برد. از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به صفحه نمایش 7.0 اینچی‌ لمسی و دکمه استارت استاپ اشاره کرد. این خودرو در مقایسه با رقبای خود، فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد.

کیا سول

image

قیمت: 16,490 دلار

کیا سول همچنان ارزان‌ترین کراس‌اوور در بازار محسوب می‌شود که به علت ویژ‌گی‌هایی مانند طراحی ظاهری جذاب، امکانات مناسب، کابین باکیفیت و فضای باز زیاد با افزایش فروش مواجه شده است. مدل پایه این خودرو دارای یک موتور 1.6 لیتری بوده که قدرت آن توسط یک جعبه دنده دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. در صورتی که راننده به یک موتور 2.0 لیتری و تجهیزات بیشتر نیاز داشته باشد، می‌تواند با پرداخت مبلغ 20,490 دلار، مدل پلاس این خودروی کره‌ای را خریداری کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohsen

۱۳۹۷/۱۱/۳
به نظر من این ماشین ها گران ترین هستند تو ایران??????