خانهاخبار
نتایج ناامید کننده بنچمارک نسخه جهانی گلکسی S10 پلاس منتشر شد!

نتایج ناامید کننده بنچمارک نسخه جهانی گلکسی S10 پلاس منتشر شد!

کمتر از یک ماه تا معرفی سری بعدی محصولات کهکشانی سامسونگ باقی مانده و امروز شاهد انتشار بنچمارک نسخه جهانی گلکسی اس 10 پلاس هستیم.
۱۳۹۷/۱۱/۱

محصول بعدی سری S سامسونگ، یعنی گلکسی اس 10 و S10 پلاس کمتر از یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد و تا آن زمان، شاهد درز اطلاعات مختلف در مورد آنها خواهیم بود. بنچمارک نسخه جهانی گلکسی S10 پلاس امروز در رسانه‌های خبری منتشر شد که تا حدودی ناامید کننده به نظر می‌رسد و باید بگوییم که هیچ گونه جای تعجبی وجود ندارد.

نسخه جهانی گلکسی اس 10 پلاس به پردازنده Exynos 9820، شش گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 9 (پای) مجهز خواهد بود و با این مشخصات سخت افزاری، در تست تک هسته‌ای امتیاز 3248 را به خود اختصاص داد. زمانی که تمام هسته ها نیز درگیر بود، توانست امتیاز 7999 را کسب کند.

image

اگر این اعداد را با بسیاری از تلفن‌های هوشمند مقایسه کنیم، شگفت انگیز به نظر می‌رسد، اما اگر آنها را در کنار بنچمارک محصولات پرچمدارد مانند آیفون XS یا گلکسی S9 بگذاریم، مطمئنا ناامید می‌شویم.

چندی پیش در اخبار به اطلاع شما رساندیم که S10 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 855 توانست امتیاز 3413 و 10265 را در تست تک هسته ای و چند هسته‌ای تصاحب کند. (بنچمارک گلکسی اس 10 پلاس با 6 گیگابایت رم منتشر شد)

معمولا محصولاتی که با پردزانده اگزینوس عرضه می‌شوند در مقابل گوشی‌های با پردازنده کوالکام از عملکرد نسبتا ضعیف‌تری بهره‌مند هستند، اما این میزان اختلاف میان آنها، نشان دهنده این است که مدل تست شده به احتمال زیاد کاملا بهینه نشده است.

گلکسی S10 با رم شش گیگابایتی از حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی برخوردار است و در صورتی که تمایل به حافظه بیشتری داشته باشید، باید نسخه بالاتر (512 گیگابایتی) با رم 8 گیگابایتی را خریداری کنید.

image

نمایشگر 6.4 اینچی این محصول به پنل AMOLED مجهز خواهد بود و دو حفره دایره‌ای شکل در سمت راست را در خود می‌بیند که نحل برقراری دو دوربین جلوی آن است که احتمالا یکی از آنها، ویژگی تشخیص چهره را به گلکسی S10 پلاس می آورد.

اگر گوشی را به سمت پشت برگردانیم، یک دوربین سه‌گانه را می‌بینیم که ترکیبی از لنز 12 مگاپیکسلی معمولی، لنز تله و لنز واید خواهد بود. گلکسی اس 10 پلاس اول اسفند ماه (20 فوریه) در رویداد Unpacked 2019 به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۳
خوبه خودت میگی نوت9 نمره 103 گرفته و خب 4 نمره پیشرفت کرده نه مثل هواوی همون نمره قبل اینی که میبینی نمره 109 گرفته به خاطر 3 دوربینه بودنه فقط صبر کن نمره اس10 بیاد دیگه نظر نمیدی تازه دوربینی که خودش تولید کرده نه مثل هواوی تولید یک شرکت خارجی یعنی لایکا.گفته بودم دوربین سلفی میت 20 پرو افتضحه و گول 24 مگا پیکسل بودنش رو نخورین ثابت شد که نوت 9 با دوربین 8 مگا پیکسلی 17 نمره بالاتر از میت 20 پرو آورد در مورد بنچمارک هم نسخه اسنپدراگونش به راحتی میت 20 پرو رو شکست داد و پشت سر آیفون xs max قرار گرفت

Pooriya

۱۳۹۷/۱۱/۲
تا باشه از این درجا زدن ها خخخخخخ
نکته جالب عملکرد بی نظیر دوربین پی 20 پرو بود که با نمره 109 همچنان صدر جدول هست و هواوی دلیلی برای تغییر دوربین در میت 20 پرو ندید
اما سامسونگ در s9plus نمره 99 و در نوت 9 نمره 103 رو گرفته که تقریبا پایین ترین امتیاز رو بین پرچمدارها گرفته
نسل بعدی سری پی هم 5 عدد دوربین داره که از همین حالا جایگاه اولش رزرو شده
حالا این پست شما چه ربطی به این صفحه داشت
شما باید از نتایج افتضاح پنجمارک اس 10اینجا صحبت کنید

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۲
اون موز مختص خودته حمید خالی بندبا اون گوشی بوت لوپی هنگی g5 ماژولار داغونت اصلا هنگ جی تو بازار وجود داره که ازش طرفداری میکنی همین سامسونگ کگه آرزوی داشتنش رو داری تو خواب هم نمیتونی دستت بگیری میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده در پایان شعار همیشگی هنگ جی بوت لوپی Hang Is Good

علی رضا

۱۳۹۷/۱۱/۲
شما هواوی دارن حنی اگر مت 20 هم داشته باشید نمیتون با ما سامسونگی ها رقابت کنید ما با نت 5 شما رو شکست خواهیم داد حنی اگر پ 20 داشته باشید
این است عطمت سامسنوگ

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۲
خب نمره dxomark گوشی های جید هم اومد و هواوی بازم در جا زد و میت 20 پرو نمره مشابه p20 pro کسب کرد نکته جالب نمره پایین دوربین سلفی این گوشیه که از بیشتر پرچمدار ها ضعیفتر عمل کرده و 75 گرفته در حالی که نوت9 و پیکسل 3 نمره 92 و آیفون xs max نمره 82 کسب کردند اینا رو گفتم تا اطلاعاتتون بره بالا باز یه عده جوش میارن خخخخخخخخخخخخخ