خانهاخبار
فروش خانگی فیلم Aquaman از مرز 300 میلیون دلار عبور کرد!

فروش خانگی فیلم Aquaman از مرز 300 میلیون دلار عبور کرد!

فیلم آکوامن به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. فروش خانگی این فیلم توانسته به بیش از 300 میلیون دلار افزایش پیدا کند.
۱۳۹۷/۱۱/۲

نزدیک به یک ماه از اکران فیلم Aquaman زمان می‌گذرد. این فیلم دنیای DC توانسته در باکس آفیس خانگی و همچنین جهانی به فروش مناسبی دست پیدا کند. بر اساس جدیدترین آمار، فروش خانگی فیلم آکوامن توانسته به بیش از 300 میلیون دلار افزایش پیدا کند. این فیلم که توسط جیمز وان کارگردانی شده، در بازارهای خارجی فروشی برابر با 759.1 میلیون دلار داشته است.

آکوامن اولین فیلم دنیای سینمایی DC محسوب می‌شود که توانسته فروش جهانی بالاتر از 1 میلیارد دلار را تجربه کند. این فیلم، دومین فیلم پرفروش از مجموعه کمیک‌های DC است. فیلم آکوامن برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم از کمیک‌های DC، تنها به فروش 21 میلیون دلاری در بازارهای جهانی نیاز دارد تا بتواند بالاتر از فیلم The Dark Knight Rises کریستوفر نولان قرار بگیرد. این فیلم در بازارهای جهانی فروشی برابر با 1.084 میلیارد دلار داشت.

image

این فیلم اگرچه در بازارهای جهانی به فروش بسیار مناسب دست پیدا کرده است ولی همچنان در بازار خانگی عملکرد مناسبی ندارد. در حقیقت این فیلم، ششمین فیلم پرفروش کمیک‌های دی‌سی محسوب می‌شود. در این میان دو فیلم کریستوفر نولان در مرتبه اول و دوم قرار دارند و در مقام‌های بعدی شاهد قرارگیری فیلم واندر وومن با فروش 412 میلیون دلار، فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice با فروش 330 میلیون دلار و فیلم جوخه انتحاری با فروش 325 میلیون دلار هستیم.

فروش یک میلیارد دلاری این فیلم برای سازندگان و همچنین بازیگر اصلی آن، جیسون موموآ یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. این بازیگر در حساب اینستاگرام خود از طرفداران به علت استقبال بالا از فیلم آکوامن تشکر کرده است.

در حال حاضر فیلم Aquaman روی پرده‌ سینما در بازارهای جهانی قرار دارد. در آینده شاهد اکران فیلم‌های دیگری از سوی DC خواهیم بود. در تاریخ 5 آوریل سال جاری میلادی فیلم Shazam! روی پرده سینما قرار می‌گیرد. فیلم جوکر در تاریخ 10 اکتبر 2019 اکران می‌شود. فیلم Birds of Prey در تاریخ 7 فوریه سال آینده میلادی و فیلم واندر وومن 1984 در تاریخ 5 ژوئن 2020 روی پرده سینما قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)