خانهاخبار
فیلم Bumblebee در باکس آفیس جهانی بیش از 400 میلیون دلار فروخت!

فیلم Bumblebee در باکس آفیس جهانی بیش از 400 میلیون دلار فروخت!

فیلم Bumblebee توانست در باکس آفیس جهانی به یک موفقیت دست پیدا کند. فروش این فیلم در بازارهای جهانی به بالاتر از 400 میلیون دلار رسید
۱۳۹۷/۱۱/۱

فیلم Bumblebee به فروش خود در بازارهای جهانی ادامه می‌دهد. این فیلم به تازگی یک موفقیت را در باکس آفیس جهانی به نام خود ثبت کرده است. این فیلم در روز شنبه توانسته مجموع فروش خود در بازارهای جهانی را به بالاتر از 400 میلیون دلار، 401.3 میلیون دلار برساند. فیلم Bumblebee در بازار آمریکای شمالی فروشی برابر با 113.9 میلیون دلار را تجربه کرده و در بازارهای خارجی 287 میلیون دلار فروخته است.

فیلم بامبلبی هنوز در یکی از مهم‌ترین بازارها، ژاپن اکران نشده است. مجموعه فیلم‌های ترانسفورمرز در این کشور فروش بسیار بالایی را تجربه کرده‌اند، بنابراین این کشور از اهمیت بالایی برای سازندگان فیلم Bumblebee برخوردار است. این فیلم در تاریخ 22 مارس در سینماهای این کشور روی پرده می‌رود. انتظار می‌رود این فیلم با اکران در کشور ژاپن، به یک موفقیت بزرگ در باکس آفیس جهانی دست پیدا کند.

image

فیلم Benblebee در بازار چین نیز به موفقیت مناسبی دست پیدا کرده است، البته دو قسمت دیگر از مجموعه فیلم ترانسفورمرز نیز در بازار این کشور فروش مناسبی داشتند. فیلم Transformers: The Last Knight و Transformers: Age of Extinction در بازار چین درآمد مناسبی را روانه حساب‌های بانکی سازندگان خود کردند. در این میان The Last Knight نسبت به دیگر قسمت‌های این مجموعه فروش کمتری را تجربه کرده است.

فیلم بامبلبی در تاریخ 2 ژانویه اکران خود را در بازار چین آغاز کرد و تا سال نوی چینی، ماه فوریه روی پرده سینما‌های این کشور حضور خواهد داشت. با توجه به این موضوع، باید انتظار افزایش فروش این فیلم در بازار چین را داشت. علاوه بر چین، بینندگان در کشورهای انگلستان، کره، مکزیک و اندونزی نیز از فیلم Bumblebee استقبال خوبی کردند. این فیلم در مقایسه با فیلم آکوامن فروش مناسب‌تری را با توجه به مدت زمان اکران تجربه کرده است. لازم به ذکر است؛ فروش فیلم Aquaman هفته گذشته در باکس آفیس جهانی از مرز 1 میلیارد دلار گذشت.

فروش فیلم بامبلبی برای تهیه کننده آن بسیار خوشایند بوده است. این فیلم توسط Travis Knight کارگردانی شده است. در فیلم Bumblebee بازیگرانی مانند هیلی استاینفلد، جان سینا، دیلن اوبرایان، پاملا ادلون، پیتر کالن، جاستین ثرو و Gracie Dzienny به ایفای نقش و صداپیشگی پرداخته‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)